#41 Har du selv prøvet? Jeg mener, der står, at det gælder indtil den 6. maj!?!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg fandt den først lige i dag, og har ikke fået respons endnu. Jeg så ikke efter nogen tidsfrist, regnede med den ville blive lukket når den var udløbet...
Min første brugte 2 punds voucher med nyt credit card, og så får man den her mail;
Your order was cancelled because you used the abebooks.com promotional voucher for £2 which, according to our Terms and Conditions and geographical limitations, I'm afraid you are not eligible to use.
Jeg ved ikke hvor strikse, de er med ovenstående regel - eller hvor meget, de tjekker. Sidste £5-kampagne, de havde, deltog jeg også i. Der fik jeg en voucher efter en lille uge, som jeg brugte og som gik igennem uden problemer. Også selvom, jeg ikke bor "in the UK".
Så jeg håber, at den igen glider igennem, for så står den på 4-disc udgaven af "Kingdom of Heaven" ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#41 Hive 18 år siden
#42 filmz-yoshimura 18 år siden
#43 Hive 18 år siden
Jeg fandt den først lige i dag, og har ikke fået respons endnu. Jeg så ikke efter nogen tidsfrist, regnede med den ville blive lukket når den var udløbet...
#44 putandtake 18 år siden
Your order was cancelled because you used the abebooks.com promotional voucher for £2 which, according to our Terms and Conditions and geographical limitations, I'm afraid you are not eligible to use.
Er det ikke den samme, som I har brugt foroven?
#45 Yoda 18 år siden
#46 dyg 18 år siden
cd-wow.com/express
#47 McPeter 18 år siden
Men nu har jeg prøvet alligevel... Takker.
#48 dyg 18 år siden
#49 Yoda 18 år siden
Jeg ved ikke hvor strikse, de er med ovenstående regel - eller hvor meget, de tjekker. Sidste £5-kampagne, de havde, deltog jeg også i. Der fik jeg en voucher efter en lille uge, som jeg brugte og som gik igennem uden problemer. Også selvom, jeg ikke bor "in the UK".
Så jeg håber, at den igen glider igennem, for så står den på 4-disc udgaven af "Kingdom of Heaven" ;-)
#50 dyg 18 år siden