Gravatar

#41 Hive 18 år siden

Gravatar

#42 filmz-yoshimura 18 år siden

#41 Har du selv prøvet? Jeg mener, der står, at det gælder indtil den 6. maj!?!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#43 Hive 18 år siden

Jeg fandt den først lige i dag, og har ikke fået respons endnu. Jeg så ikke efter nogen tidsfrist, regnede med den ville blive lukket når den var udløbet...
Gravatar

#44 putandtake 18 år siden

Min første brugte 2 punds voucher med nyt credit card, og så får man den her mail;

Your order was cancelled because you used the abebooks.com promotional voucher for £2 which, according to our Terms and Conditions and geographical limitations, I'm afraid you are not eligible to use.

Er det ikke den samme, som I har brugt foroven?
Gravatar

#45 Yoda 18 år siden

Så er der en ny VEGA-kode til CDON: KLIK
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#46 dyg 18 år siden

Har lige fundet denne £5 voucher:

£5 CDWOW voucher, the url is cd-wow.com/express, must be claimed by monday Enter code - JA3F9

cd-wow.com/express
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#47 McPeter 18 år siden

Applicants must be 18 years old or over and live in the UK.

Men nu har jeg prøvet alligevel... Takker.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#48 dyg 18 år siden

Ah, doh, det havde jeg ikke set :( Jeg så bare £5 voucher, og skyndte mig at clicke :]
Gravatar

#49 Yoda 18 år siden

Jeg ved ikke hvor strikse, de er med ovenstående regel - eller hvor meget, de tjekker. Sidste £5-kampagne, de havde, deltog jeg også i. Der fik jeg en voucher efter en lille uge, som jeg brugte og som gik igennem uden problemer. Også selvom, jeg ikke bor "in the UK".

Så jeg håber, at den igen glider igennem, for så står den på 4-disc udgaven af "Kingdom of Heaven" ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#50 dyg 18 år siden

#49 - Sammer her :]

Skriv ny kommentar: