Hehe kiggede lige på jeangrey55s profil: "jeg er tolv år og er vild med batman og pirates filmene er elsker slik og pixar og har en lillesøste på 5 hader at blive drillet"
Alle Erlingur666 og Center posts, burde begynde med "kære dagbog...". Hvis det var små ubehjælpsomme sætningsfragmenter, som en eller anden i fuldskab havde kradset ned, med den intention at han var den eneste der skulle læse dem og de derfor ikke ville behøve at give nogen mening for andre mennesker, så ville det hele ikke være så underligt.
"I've been very lonely in my isolated tower of indecipherable speech."
Jeg er mere og mere overbevist om at Center er et skalkeskjul for en anden bruger - hans humor er lidt for sofistikeret fra tid til anden - den afviger fra hans generelle stupiditeter. Der er et eller andet sted han skriver at de(Hollywood) skulle lave flere film der byggede på Amigaspil - det er i min bog en kende for god humor:)
#31 filmz-DocDoom 17 år siden
#32 Lowkey 17 år siden
Læg mærke til #3 i den tråd.
En forståelig sætning fra Center, ganske blottet for stavefejl.
Der er ugler i mosen.
#33 cans 17 år siden
#34 filmz-DocDoom 17 år siden
#35 filmz-DocDoom 17 år siden
#36 filmz-DocDoom 17 år siden
#37 mvejen 17 år siden
"jeg er tolv år og er vild med batman og pirates filmene er elsker slik og pixar og har en lillesøste på 5 hader at blive drillet"
#38 filmz-DocDoom 17 år siden
#39 Lowkey 17 år siden
Hvis det var små ubehjælpsomme sætningsfragmenter, som en eller anden i fuldskab havde kradset ned, med den intention at han var den eneste der skulle læse dem og de derfor ikke ville behøve at give nogen mening for andre mennesker, så ville det hele ikke være så underligt.
"I've been very lonely in my isolated tower of indecipherable speech."
#40 jessup 17 år siden