#51 Ok tjekkede det ikke lige selv. Søgte bare lige tilfældigt på priserne og fandt frem til dette.
Men ja den er godt nok noget billigere end de andre. Jeg har lige tjekket stregkoden på DVD Profiler og den skriver at det skulle være "What's New Scooby-Doo: Lights! Camera! Mayhem".
Det siger vist også lidt om hvor pålidelige de er at bruge.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Mens jeg var syg, åd jeg mig gennem ekstramaterialet på ROTK. Det er helt ufatteligt, hvad der er lagt i de film. Fx. er Gond udstyret med skrifttegn, der faktisk har en mening, men hvor mange ser den slags i filmen? Jeg var meget imponeret over en ild- og omhu der er lagt i projektet. Det hjertevarme farvel mellem PJ og Elias Træ var meget rørende, især PJs kontinuerlige "thank you, thank you". Nu glæder jeg mig om end endnu mere til en mulig Hobbitten.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hingsten Black Beauty fortæller om sin fortid, hvor han havde gode som dårlige ejere i England i det forrige århundrede.
Fantastisk musik og smukke landskaber, og der er både små vittige indslag, og dramatiske og sørgelige scener.
10 / 10
Over Hækken:
Nogen dyr i en skov opdager en mystik ting kaldet en hæk, og vaskebjørnen RJ viser dem hvad der ligger bag, og der er tonsvis af ting at spise og se, men også masser af farer.
#51 filmz-Bruce 18 år siden
#52 filmz-jonasgr 18 år siden
Men ja den er godt nok noget billigere end de andre. Jeg har lige tjekket stregkoden på DVD Profiler og den skriver at det skulle være "What's New Scooby-Doo: Lights! Camera! Mayhem".
Det siger vist også lidt om hvor pålidelige de er at bruge.
'Cause I'm evil"
#53 filmz-Bruce 18 år siden
#54 Captain Vallo 18 år siden
Tak for det. Carnivále bestilt.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#55 Bates 18 år siden
#56 davenport 18 år siden
Det er helt ufatteligt, hvad der er lagt i de film.
Fx. er Gond udstyret med skrifttegn, der faktisk har en mening, men hvor mange ser den slags i filmen?
Jeg var meget imponeret over en ild- og omhu der er lagt i projektet.
Det hjertevarme farvel mellem PJ og Elias Træ var meget rørende, især PJs kontinuerlige "thank you, thank you".
Nu glæder jeg mig om end endnu mere til en mulig Hobbitten.
#57 filmz-Narniabæver 18 år siden
Hingsten Black Beauty fortæller om sin fortid, hvor han havde gode som dårlige ejere i England i det forrige århundrede.
Fantastisk musik og smukke landskaber, og der er både små vittige indslag, og dramatiske og sørgelige scener.
10 / 10
Over Hækken:
Nogen dyr i en skov opdager en mystik ting kaldet en hæk, og vaskebjørnen RJ viser dem hvad der ligger bag, og der er tonsvis af ting at spise og se, men også masser af farer.
Kort sagt, en af årets bedste film.
10 / 10
#58 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#59 cyberzed 18 år siden
#60 filmz-Bruce 18 år siden