Gravatar

#91 filmz-sanjo 20 år siden

Og I siger at I spiller for lidt, hehe. Jeg har en gnome mage level 15, og en undead rouge level 16 :(.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#92 inflector 20 år siden

En 51 human priest og 22 night elf hunter også lige en 24 tauren warrior...damn det spil suger så mange timer at man græmmes...
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#93 filmz-dr. hoax 20 år siden

Har en 44 Human Mage, en 25 Tauren Shaman og har lige startet en Orc Hunter op! ...ja det spil er det rene narko!!
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax
Gravatar

#94 filmz-Funkymonkey 20 år siden

..Og den rigtige grind starter først når du når lvl60, jeg har selv brugt de sidste par uger på at jagte über-ting, forbedre min pvp-rang og ellers jagte nogle af de mere sjældne mage-spells
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#95 filmz-sanjo 20 år siden

Overveje seriøst at starte en Shaman op, synes virkelig at de er de ondeste i PVP.

Hvordan har du det imod Rogue's i PVP, med din Shaman?
Gravatar

#96 filmz-dr. hoax 20 år siden

#95 Jeg har ikke været så meget i PvP endnu med ham, da der jo ikke rigtigt kommer noget af det før man er omkring lvl 30 eller sådan noget! Kun et par enkelte gange imod en fra mit guild, som desværre var 10 lvl over mig, så der fik jeg jo klø! :( ...men jeg tror godt jeg kan ta' en på samme lvl.

Jeg kan kun sige: LAV EN! De er fede at spille med!! :)
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax
Gravatar

#97 dyg 20 år siden

Jeg fik tæsk af en rogue på 10 lvls under mig den anden dag :S De er satme hurtige, og så undervurderede jeg ham nok lidt meget. Men 2. gang han begyndte at angribe mig, undervurderede jeg ham ikke, og så døde han også ret let. Men jeg hader rogues (eller.. jeg hader at kæmpe mod rogues) :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#98 filmz-sanjo 20 år siden

Kan se at du selv er en rogue. (Tidligere post) Så det vil sige at du har slået en rogue på level 42, i det at du selv er på level 32. Han må da være lidt svag ham den anden, siden det kunne lade sig gøre ;)
Gravatar

#99 dyg 20 år siden

#98 - Ups, jeg skrev forkert tidligere.. Det er naturligvis en mage jeg har.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#100 Morbid 20 år siden

Level 38 (shadow)priest på Ravencrest her. Starter en Horde på en anden server, når jeg har bestemt mig for en.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.

Skriv ny kommentar: