Umiddelbart er prisen fornuftig i forhold til hardwaren der er i.. og du er på en eller anden måde lidt fremtidssikret i det at der er 2 grafikkort i, og spillene kommer til at understøtte SLI fremover.
Efter min personlige mening, synes jeg dog at kabinettet ser en anelse billigt ud i forhold prisen på computeren og personligt ville jeg nok vælge en lidt anden fremgangsmåde.
Ja synes også det er frygtelig grimt, og hvis jeg kunne, ville jeg da helt sikkert også hellere selv samle en, så jeg kunne få det lige som jeg vil! ...men aner bare ikke hvad der passer sammen, der er jo vildt mange forskellige bundkort, grafikkort, prosessor osv osv, og de skal jo gerne virke sammen. Så hvis jeg gik i gang med det, skulle jeg nok få købt en masse smarte ting, der bare ikke kunne bruges sammen alligevel! :(
#133 Det er den teknik, der gør at du kan have to grafikkort i systemet. Ulempen ved det, er helt klart at den vil komme til at bruge meget strøm. Du skal have en strømforsyning, der kan levere omkring 580-680W.
Det kunne da være cool! Som i jo nok kan forstå spiller jeg meget WoW for tiden, så det skal være en hurtig sag der kan levere en rigtig god grafik. Min 200GB HD og gerne med plads til flere, da jeg altid ender med at ha' en masse skrammel liggende, DVDBrænder, 7i1 kortlæser (eller hvad det nu hedder) da jeg snart skal have købt mig et nyt kamera, og derfor ikke ved hvilke kort der skal bruges, og hvad der nu ellers høre med af lydkort, bundkort, ram, diskdrev og jeg skal komme efter jer skal jeg.. :) Jeg høre meget musik, leger med Photoshop og ser da ind i mellem også film fra min com, så det skal den også kunne! Har skærm og Logitech MX 700 mus/tastatur, så det bliver der ikke brug for lige pt, selvom MX 1000 godt nok er for lex! ...og gerne i sort, med et nice kabinet.
#131 filmz-Kadann 20 år siden
Umiddelbart er prisen fornuftig i forhold til hardwaren der er i.. og du er på en eller anden måde lidt fremtidssikret i det at der er 2 grafikkort i, og spillene kommer til at understøtte SLI fremover.
Efter min personlige mening, synes jeg dog at kabinettet ser en anelse billigt ud i forhold prisen på computeren og personligt ville jeg nok vælge en lidt anden fremgangsmåde.
#132 filmz-dr. hoax 20 år siden
#133 filmz-dr. hoax 20 år siden
#134 filmz-Kadann 20 år siden
#135 filmz-sanjo 20 år siden
Det er den teknik, der gør at du kan have to grafikkort i systemet. Ulempen ved det, er helt klart at den vil komme til at bruge meget strøm. Du skal have en strømforsyning, der kan levere omkring 580-680W.
Kan ikke rigtigt se dit link
#136 filmz-dr. hoax 20 år siden
Det kunne da være cool! Som i jo nok kan forstå spiller jeg meget WoW for tiden, så det skal være en hurtig sag der kan levere en rigtig god grafik. Min 200GB HD og gerne med plads til flere, da jeg altid ender med at ha' en masse skrammel liggende, DVDBrænder, 7i1 kortlæser (eller hvad det nu hedder) da jeg snart skal have købt mig et nyt kamera, og derfor ikke ved hvilke kort der skal bruges, og hvad der nu ellers høre med af lydkort, bundkort, ram, diskdrev og jeg skal komme efter jer skal jeg.. :)
Jeg høre meget musik, leger med Photoshop og ser da ind i mellem også film fra min com, så det skal den også kunne!
Har skærm og Logitech MX 700 mus/tastatur, så det bliver der ikke brug for lige pt, selvom MX 1000 godt nok er for lex!
...og gerne i sort, med et nice kabinet.
#137 filmz-Kadann 20 år siden
hvad med maxprisen?
#138 filmz-dr. hoax 20 år siden
#139 filmz-Kadann 20 år siden
#140 filmz-dr. hoax 20 år siden