Nu har jeg kigget lidt mere på det, og er kommet langt fra hvor jeg startede...
Jeg er faldet for B&W CM7. Og satser på, at det indtil videre bare bliver de 2 fronthøjttalere, og en ny receiver, hvor jeg mest hælder til NAD L73 (da der også skal være dvd i).
Så jeg smutter en smut forbi Hi-Fi klubben lige pludselig og giver det en lytter, og så må vi se hvornår der kommer noget ind af døren.
Endnu en gang, skal i have mange gange tak for jeres hjælp.
#21 Super højttaler. Tillad mig at komme med et enkelt forslag, som du kan s.... på, hvis du lyster :)
NAD L73 er flot, ingen tvivl. Men for næsten samme pris, kan du få den nye Onkyo SR-605 (ca. 500 euro) receiver, som kan dekode alle de nye lydformater (helt HD fremtidssikret), 7 kanaler, Audyssey rumkorrektion, HDMI 1.3, HDMI switching og som fik 10 af 10 stjerner hos tyske AreaDVD.
Som DVD afspiller kan du få OPPO DV-981HD, som spiller alle formater inklusive SACD og DVD-Audio og er stærkt til opskalering til 1080p.
NAD'en er flot, men den er ikke engang gårsdagens teknik og den er LANGT under i ydelse, ifht. de to komponenter samlet.
Den meget lidt forhøjede pris ifht. NAD'en er tjent MANGE gange ind, eftersom NAD'en SLET IKKE er god nok til de B&W højttalere, efter min ydmyge mening.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Sådanne modeller er ikke noget der bliver skiftet ud lige med det samme. Onkyoen er næsten helt ny, jeg tror den max. har været ude et par måneder, mht. højttalerne, så send en mail til Hi-Fi Klubben og hør dem om det er nogle modeller der står til udskiftning. :)
#21 Pytter 17 år siden
Jeg er faldet for B&W CM7.
Og satser på, at det indtil videre bare bliver de 2 fronthøjttalere, og en ny receiver, hvor jeg mest hælder til NAD L73 (da der også skal være dvd i).
Så jeg smutter en smut forbi Hi-Fi klubben lige pludselig og giver det en lytter, og så må vi se hvornår der kommer noget ind af døren.
Endnu en gang, skal i have mange gange tak for jeres hjælp.
-Thomas
#22 filmz-Bruce 17 år siden
NAD L73 er flot, ingen tvivl. Men for næsten samme pris, kan du få den nye Onkyo SR-605 (ca. 500 euro) receiver, som kan dekode alle de nye lydformater (helt HD fremtidssikret), 7 kanaler, Audyssey rumkorrektion, HDMI 1.3, HDMI switching og som fik 10 af 10 stjerner hos tyske AreaDVD.
Som DVD afspiller kan du få OPPO DV-981HD, som spiller alle formater inklusive SACD og DVD-Audio og er stærkt til opskalering til 1080p.
Anmeldelse
NAD'en er flot, men den er ikke engang gårsdagens teknik og den er LANGT under i ydelse, ifht. de to komponenter samlet.
Den meget lidt forhøjede pris ifht. NAD'en er tjent MANGE gange ind, eftersom NAD'en SLET IKKE er god nok til de B&W højttalere, efter min ydmyge mening.
#23 Pytter 17 år siden
Det må jeg sige :O
Den receiver ser slet ikke værst ud... det kunne meget vel gå hen at blive den jeg køber.
Mange tak for vejledningen ;)
#24 filmz-Bruce 17 år siden
#25 filmz-Kadann 17 år siden
Ja, den der Onkyo frister godt nok. Jeg synes ikke rigtigt jeg har set den på hylderne herhjemme, kan det passe?
Edit: Ah, jeg fandt den. :)
#26 filmz-Bruce 17 år siden
#25 Jo da, den kan købes her i Danmark.
#27 Pytter 17 år siden
Jeg regner nemlig med at det først bliver i januar/febuar.
#28 filmz-Kadann 17 år siden
Sådanne modeller er ikke noget der bliver skiftet ud lige med det samme. Onkyoen er næsten helt ny, jeg tror den max. har været ude et par måneder, mht. højttalerne, så send en mail til Hi-Fi Klubben og hør dem om det er nogle modeller der står til udskiftning. :)
#29 Pytter 17 år siden
Okay, jeg regner med at tage et smut forbi Hi-Fi klubben i Roskilde inden for en måned, så må jeg snakke med dem der, og give højttalerene en lytter.
Tak for det hurtige svar ;)
#30 Bony 17 år siden