"The simplest thing would be a bit more power, always attractive for those who like to play the numbers game. OK, so you take the power figures on products like this with a pinch of salt, as they’re usually quoted in the most flattering way possible, but the new model in fact delivers exactly the same output as the old one: it’s claimed at 7x140W, but actually delivers something like 90W all round when the figures are quoted against meaningful parameters of frequency response, impedance and distortion.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Pt. benytter jeg mig af nogle gamle dali gulvhøjtalere. Kan ikke huske model nr men de svarer til concept 6 i størrelse og daværende prisleje. I samme serie har jeg også en centerhøjtaler.
Som baghøjtalere benytter jeg mig af nogle KEF højtalere (modelnr har jeg derhjemme - kunne godt ligne Cresta 10).
Min sub er B&W ASW610.
Har dog planer om at skifte gulvhøjtalerne ud med B&W DM685'erne og finde en tilsvarende center.
Well, har du planer om reolhøjttalere, burde hverken Onkyoen eller Denonen have problemer med at trække dem, så vidt jeg kan vurdere og Dali er normalt ret nemme at trække, så det burde heller ikke være et problem nu.
Jeg overvejer også at købe mig en ny receiver. Jeg er egentlig meget tilfreds med min nuværende Yamaha... men problemet er at den ikke har HDMI ind- og udgange. Jeg overvejer derfor en receiver med 2 HDMI udgange, så jeg kan trække kabel til både min projektor og mit tv.
Hvilken receiver skal jeg have fat i? Og kan man få den til at ned-skalere et 1080p signal til 720p? Mit tv er nemlig 1080p men min projektor er kun 720p... og jeg gider ikke at skulle rode med instillinger hver gang jeg skifter mellem de 2 enheder.
#11 filmz-vassago 16 år siden
#12 McPeter 16 år siden
Overvejer om Denon måske er vejen at gå istedet...
#13 filmz-Kadann 16 år siden
#14 filmz-Bruce 16 år siden
#15 filmz-vassago 16 år siden
"The simplest thing would be a bit more power, always attractive for those who like to play the numbers game. OK, so you take the power figures on products like this with a pinch of salt, as they’re usually quoted in the most flattering way possible, but the new model in fact delivers exactly the same output as the old one: it’s claimed at 7x140W, but actually delivers something like 90W all round when the figures are quoted against meaningful parameters of frequency response, impedance and distortion.
#16 McPeter 16 år siden
Pt. benytter jeg mig af nogle gamle dali gulvhøjtalere. Kan ikke huske model nr men de svarer til concept 6 i størrelse og daværende prisleje. I samme serie har jeg også en centerhøjtaler.
Som baghøjtalere benytter jeg mig af nogle KEF højtalere (modelnr har jeg derhjemme - kunne godt ligne Cresta 10).
Min sub er B&W ASW610.
Har dog planer om at skifte gulvhøjtalerne ud med B&W DM685'erne og finde en tilsvarende center.
#17 filmz-Kadann 16 år siden
#18 Corgan 16 år siden
Jeg overvejer også at købe mig en ny receiver. Jeg er egentlig meget tilfreds med min nuværende Yamaha... men problemet er at den ikke har HDMI ind- og udgange.
Jeg overvejer derfor en receiver med 2 HDMI udgange, så jeg kan trække kabel til både min projektor og mit tv.
Hvilken receiver skal jeg have fat i? Og kan man få den til at ned-skalere et 1080p signal til 720p? Mit tv er nemlig 1080p men min projektor er kun 720p... og jeg gider ikke at skulle rode med instillinger hver gang jeg skifter mellem de 2 enheder.
#19 filmz-vassago 16 år siden
#20 Corgan 16 år siden
#19:
De burde findes. Jeg mindes at have set dem engang.