Gravatar

#11 filmz-sparrowed 19 år siden

#3 nej desværre ...jeg har et philips MX5700D=5.1 system som jeg faktisk syntes er velspillende...yamaha 7.1 sættet skal bruges henover min kommende projektor..og 5.1 indover widescreen tv'et.

Har prøvet Denon avr1905(kanon at høre/se Windtalkers på den pga effekterne) ...men vil nu gå over til den kraftigere Yamaha-forstærker.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#12 myggen 19 år siden

Et billigt surround-anlæg kunne også være det her:

http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/campaign/d...
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#13 Skum 19 år siden

sparrowed: den forstærker du snakker om må være RX-V550 ikke? Køb i stedet RX-V650, den koster ikke meget mere og har en målemikrofon til opsætning af højttalerne. Det er sgu en fed forstærker...
w00tness...
Gravatar

#14 filmz-sparrowed 19 år siden

#13 prismæssigt.. kunne den være værd at overveje...jeg vil bare ha' et 7.1 system der spiller højt, rent og dynamisk..

Og så højttalere der matcher...hos audiosound(tror jeg det er) har de iøvrigt denon avr1905 til under 3000kr..hvis det skulle være noget for #1

Gravatar

#15 filmz-Bruce 19 år siden

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#16 filmz-sparrowed 19 år siden

#13 har du nogle idéer til hvilke højttaler der vil passe til en forstærker på 7*145 watt?? gerne indenfor rimelighedens grænse.
Gravatar

#17 Skum 19 år siden

#14/16 Prisforskellen er jo næsten forsvindende når RX-V650 koster lidt under 3k hos tapeconnection.

Jeg har selv Dali Concept 6 som front, Concept center og Concept 1 som baghøjttalere, det rykker vildt på den forstærkerm samlet pris ca. 9k (inkl. recieveren)... Evt. kan du tage nogen større fronthøjttalere som f.eks. Concept 8 eller 10, og så hvis du vil bruge Concept 2 som bag. Jeg kan love dig for de kan brage! I det hele taget skulle Dalis Concept serie eller evt. Blue serien være rimeligt lette at trække...
w00tness...

Skriv ny kommentar: