#3 nej desværre ...jeg har et philips MX5700D=5.1 system som jeg faktisk syntes er velspillende...yamaha 7.1 sættet skal bruges henover min kommende projektor..og 5.1 indover widescreen tv'et.
Har prøvet Denon avr1905(kanon at høre/se Windtalkers på den pga effekterne) ...men vil nu gå over til den kraftigere Yamaha-forstærker.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
sparrowed: den forstærker du snakker om må være RX-V550 ikke? Køb i stedet RX-V650, den koster ikke meget mere og har en målemikrofon til opsætning af højttalerne. Det er sgu en fed forstærker...
#14/16 Prisforskellen er jo næsten forsvindende når RX-V650 koster lidt under 3k hos tapeconnection.
Jeg har selv Dali Concept 6 som front, Concept center og Concept 1 som baghøjttalere, det rykker vildt på den forstærkerm samlet pris ca. 9k (inkl. recieveren)... Evt. kan du tage nogen større fronthøjttalere som f.eks. Concept 8 eller 10, og så hvis du vil bruge Concept 2 som bag. Jeg kan love dig for de kan brage! I det hele taget skulle Dalis Concept serie eller evt. Blue serien være rimeligt lette at trække...
#11 filmz-sparrowed 19 år siden
Har prøvet Denon avr1905(kanon at høre/se Windtalkers på den pga effekterne) ...men vil nu gå over til den kraftigere Yamaha-forstærker.
#12 myggen 19 år siden
http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/campaign/d...
#13 Skum 19 år siden
#14 filmz-sparrowed 19 år siden
Og så højttalere der matcher...hos audiosound(tror jeg det er) har de iøvrigt denon avr1905 til under 3000kr..hvis det skulle være noget for #1
#15 filmz-Bruce 19 år siden
KEF Hjemmeside
#16 filmz-sparrowed 19 år siden
#17 Skum 19 år siden
Jeg har selv Dali Concept 6 som front, Concept center og Concept 1 som baghøjttalere, det rykker vildt på den forstærkerm samlet pris ca. 9k (inkl. recieveren)... Evt. kan du tage nogen større fronthøjttalere som f.eks. Concept 8 eller 10, og så hvis du vil bruge Concept 2 som bag. Jeg kan love dig for de kan brage! I det hele taget skulle Dalis Concept serie eller evt. Blue serien være rimeligt lette at trække...