Jeg har kun personlig erfaring med Toshibas HD-XE1, den samme som bruce har, og det er en lækker maskine, selvom den er længe om at starte op - hvilket vist er generelt for alle HD-afspillere.
Jeg har læst noget om at der er nye afspillere på vej fra Toshiba, men mindes at de ikke har samme opskaleringschip indbygget.
Lækkert! Dog halter Panasonic'en jo en smule efter hvad design angår...Kender du evt. et site, der har testet den pågældende Samsung-model, jeg linker til?
Endnu et spørgsmål. Vil det være muligt at gøre enten PS3'eren eller XE1'eren regionsfri på dvd-delen (evt. fra forhandlerens side)?
Og hvordan er det nu lige med HD-DVD & Blu-Ray? Er det HD-DVD der er kodefri, og Blu-Ray der stadig har en slags regionskodning?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#18 Ingen ved endnu, om det bliver muligt at gøre DVD delen regionsfri på HD afspillere. Det er ikke gjort endnu! HD DVD er kodefri og Blu-ray 70% kodefri på HD udgivelserne.
Samsungen må jeg lige melde pas til for nu :) Men du kan få den til 1200 euro i Tyskland.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#11 filmz-Bruce 17 år siden
#12 Yoda 17 år siden
Hvis jeg nu ikke kan vente på combo-fætteren fra Samsung, og køber en PS3, hvilken HD-DVD afspiller ville I så anbefale jeg skulle spæde op med?
#13 filmz-DocDoom 17 år siden
#14 filmz-Bruce 17 år siden
#15 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg har kun personlig erfaring med Toshibas HD-XE1, den samme som bruce har, og det er en lækker maskine, selvom den er længe om at starte op - hvilket vist er generelt for alle HD-afspillere.
Jeg har læst noget om at der er nye afspillere på vej fra Toshiba, men mindes at de ikke har samme opskaleringschip indbygget.
#16 Yoda 17 år siden
Budgettet ligger omkring 5000,- for en afspiller.
Ang. udstyr, så regner jeg med at investere i dette Samsung til oktober.
#17 filmz-Bruce 17 år siden
XE1'eren kan fås i Tyskland også til 4700,- og har HQV chippen indbygget og snart 1080p/24 og 7.1 LPCM.
#18 Yoda 17 år siden
Lækkert! Dog halter Panasonic'en jo en smule efter hvad design angår...Kender du evt. et site, der har testet den pågældende Samsung-model, jeg linker til?
Endnu et spørgsmål. Vil det være muligt at gøre enten PS3'eren eller XE1'eren regionsfri på dvd-delen (evt. fra forhandlerens side)?
Og hvordan er det nu lige med HD-DVD & Blu-Ray? Er det HD-DVD der er kodefri, og Blu-Ray der stadig har en slags regionskodning?
#19 filmz-Bruce 17 år siden
Samsungen må jeg lige melde pas til for nu :) Men du kan få den til 1200 euro i Tyskland.
#20 Yoda 17 år siden
Super! Endnu en gang tak for info :-)
1200 euro - that's cheap! Link?