#10 Hvad så med Toshiba HD-XE1 (call me Spørgejørgen)?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 Eftersigende en suveræn HD-DVD afspiller, med en rigtig god opskalering af almindelige DVD'ere.
Så jeg udelukkende på HD afspiller og ikke format, ville jeg købe den her og nu, ingen tvivl! Men du skal jo også gøre op med dig selv:
1) Vil du have en HD afspiller i hvert format? Så er valget super! 2) Kun HD-DVD? Så mister du muligheden for at se mange film 3) Den kan ikke afspille SACD eller DVD-Audio
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#14 Så sandt, så sandt. Det bliver nok en 3930 til at starte med. Så må vi se, hvad tiden bringer.
Har man 20.000,- kan man jo "bare" købe 3930'eren, Toshibaen og en PS3 (9.700 + 6.000 + 4.000) ... Så er man da godt dækket ind :o)
#17 Desværre ikke hvis PS3'eren er regionsbeskyttet til Europa og man gerne vil kunne købe R1'ere og R3'ere ;) Jeg har bestemt mig for Blu-Ray, så derfor må jeg vente på regionsfri afspillere :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#11 filmz-yoshimura 17 år siden
#12 filmz-Bruce 17 år siden
Så jeg udelukkende på HD afspiller og ikke format, ville jeg købe den her og nu, ingen tvivl! Men du skal jo også gøre op med dig selv:
1) Vil du have en HD afspiller i hvert format? Så er valget super!
2) Kun HD-DVD? Så mister du muligheden for at se mange film
3) Den kan ikke afspille SACD eller DVD-Audio
#13 filmz-yoshimura 17 år siden
#14 filmz-Bruce 17 år siden
#15 filmz-yoshimura 17 år siden
#16 filmz-Bruce 17 år siden
#17 filmz-yoshimura 17 år siden
#18 filmz-Bruce 17 år siden