#12 Der er jeg så uenig. Jeg mener den er ligeså god til HD afspilning som Toshiba XE1. Ikke ligeså god til opskalering af DVD'ere. Ikke regionsfri er korrekt.
#10 Skal den være regionsfri, så gå efter Samsung 1400'eren fra DVDirect.net.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Og jeg kan kun være enig med bruce, faktisk synes jeg at PS3'eren har nogle fordele som HD-afspiller, som Toshibaen ikke har:
Den er LANGT nemmere at opdatere end XE1'eren og gør selv opmærksom på når der er kommet en opdatering.
Den har langt større potentiale for opdatering, specielt når vi taler om nye features, som f.eks. den seneste BD-profil.
Den er noget hurtigere til at starte og loade film, end XE1'eren.
Opskaleringen er sandt, den er ikke ligeså god som XE1'eren, men det kommer selvfølgelig an på ens udstyr. Jeg vil påstå at man ikke kan se forskel på 40-50", måske endda større skærme, men er man oppe i over 100", som bruce har, vil det selvfølgelig gøre en forskel.
Notional, det lyder faktisk lidt som om at dine udtalelser om PS3'eren er baseret på dit had mod Sony og fordomme, ikke baseret på erfaring med udstyret og fakta.
#11 filmz-Kadann 16 år siden
Det bedste køb til pengene og en glimrende afspiller.
#12 Notional 16 år siden
#10 Nej, men den er heller ikke regionsfri.
#13 filmz-Bruce 16 år siden
#10 Skal den være regionsfri, så gå efter Samsung 1400'eren fra DVDirect.net.
#14 filmz-Kadann 16 år siden
Den er LANGT nemmere at opdatere end XE1'eren og gør selv opmærksom på når der er kommet en opdatering.
Den har langt større potentiale for opdatering, specielt når vi taler om nye features, som f.eks. den seneste BD-profil.
Den er noget hurtigere til at starte og loade film, end XE1'eren.
Opskaleringen er sandt, den er ikke ligeså god som XE1'eren, men det kommer selvfølgelig an på ens udstyr. Jeg vil påstå at man ikke kan se forskel på 40-50", måske endda større skærme, men er man oppe i over 100", som bruce har, vil det selvfølgelig gøre en forskel.
Notional, det lyder faktisk lidt som om at dine udtalelser om PS3'eren er baseret på dit had mod Sony og fordomme, ikke baseret på erfaring med udstyret og fakta.
#15 filmz-sanjo 16 år siden