Gravatar

#11 Patriarch 16 år siden

Tak for info og anbefalinger... Hvor bør man købe Onkyo i henholdvis DK og Tyskland?

Og hvad er den væsenligste forskel på 605 og de højere numre.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#12 filmz-vassago 16 år siden

#5: i stedet for at trække dobbelt så mange kabler, så er det meget nemmere at man nøjes med et enkelt kabel pr enhed :) Det er også bare en god ting at samle alt i recieveren, og så bruge den til "route" alt videre til øvrige enheder.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#13 dyg 16 år siden

Jeg har flere gange været meget tæt på at trykke på bestillingsknappen ved 605eren. Den har sine begrænsninger i form af manglende kræfter, men til min lille stue bør den være perfekt. Passer det ind i økonomien efter tv-køb (og bestilling af usa-rejse), så skulle jeg gerne snart være den lykkelige ejer af denne receiver.

Regner med at købe den i Tyskland, for selvom jeg helst vil købe en der ikke er parallel-importeret, så er 2000kr godt nok mange penge at spare.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14 MouseMickey 16 år siden

Ellers kan 605'eren fås til 4099 kr. her i forbindelse med et fælleskøb på Recorder.dk

Tråden på Recorder om fælleskøbet af 605/705'eren
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#15 dyg 16 år siden

#14 - Jeps, den har jeg også fulgt med i, der er bare stadigvæk tale om parallel-import.
Gravatar

#16 MouseMickey 16 år siden

#15 ok det vidste jeg ikke.. Men så fik vi da det på plads:)
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#17 Patriarch 16 år siden

Hvor skal man så købe en 605'er hvis det skal være i Tyskland? Og hvad var folks erfaring med det?

Hvilken DVD/CD maskine passer til?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#18 dyg 16 år siden

#17 - Jeg har fået dem her anbefalet et par steder.

Edit: Her er lidt forskellige priser. Kender desværre ikke så mange af dem.

Skriv ny kommentar: