Gravatar

#21 gi-jones 17 år siden

#20: Sorry, det var min mening at skrive størrelsen, der er 32" (atlså fjernsynet høhø).

#18: Synes nu det virker som en noget useriøs side. Fakta er der i hvert fald ikke tale om. Højst reklamesnak.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#22 pulse83 17 år siden

#21 Reklame? Muligvis, men der er i den grad noget om snakken.

Siden er jo baseret på en brugerundersøgelse. Det er tre af de største producenter af fjernsyn, der har gået sammen om dette initiativ. Bemærk at to af dem (Panasonic og Hitachi) begge selv producerer LCD TV. Panasonic har faktisk været ude mange gange, før denne her side overhovedet eksisterede, og proklamere at plasma er LCD overlegent ligeså snart man går op i 37" eller derover.

Og jeg kan kun bakke op om det. Jeg har endnu ikke set et LCD TV til menneskepenge, som har haft et flottere billede end et plasma-TV til samme pris. Hele den populære LCD bølge som butikkerne rider på er absurd, når man kan få bedre kvalitet fra et plasma-TV til mindre penge.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#23 Bony 17 år siden

Er ved at finde alternativer til Toshibas 32" model så der er lidt at vælge imellem i den sidste ende. Det er jo pludseligt blevet aktuelt må man sige.

Men er der nogen der tilfældigvis har været i en TDC butik for nylig og kigget på den ACER 37" model der hedder AT3720?

Den står til 6999,- på hjemmesiden men koster kun 5999 i TDC reklameavisen.. Nogen der kender til det?

Her!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: