#1039, Så lad være med at købe det :) Som Elwood siger så er SR2 omkring gameplay, sjove situationer og mulighed for at ændre ting. Det handler om ren morskab, og i en tid hvor MM9 kan udgives på den måde, så er det dejligt at se folk går i en anden retning :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg synes stadig det ser eddersvært ud. Men vil da give det et forsøg for trofæernes skyld. Har nogen forresten lagt mærke til at jeg er TO trofæer væk fra Platinum i BP. :P
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
I tilfælde af nogen ikke stadigvæk ved hvo'en man får en større Harddisk i sin PS3, har IGN lavet den her video, der gennemgår hele forløbet fra backup af den gamle disk til udskiftning af den.
Da der er lang tid til at FF13 bliver udgivet på PS3 og jeg er ved at få købe-nyt-spil-abstinenser så vil jeg lige høre om der findes et godt spil i samme stil som FF-serien og Grandia til PS3.
Jeg var så desperat at jeg prøvede Eternal Sonata demoen og det havde da lidt muligheder. Men slet ikke nok nok til at jeg ville give fuld pris for spillet.
#1041 DarkLight 16 år siden
Så lad være med at købe det :) Som Elwood siger så er SR2 omkring gameplay, sjove situationer og mulighed for at ændre ting. Det handler om ren morskab, og i en tid hvor MM9 kan udgives på den måde, så er det dejligt at se folk går i en anden retning :)
#1042 McPeter 16 år siden
#1043 rubberdub 16 år siden
Sweet ass sweet... Den glæder jeg mig til at lave, tænkte nok det var noget i den stil... Fuck jeg elsker det spil, hehe...
#1044 elwood 16 år siden
Keeo those wagons rolling, rawhide!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1045 Bony 16 år siden
Jeg synes stadig det ser eddersvært ud. Men vil da give det et forsøg for trofæernes skyld. Har nogen forresten lagt mærke til at jeg er TO trofæer væk fra Platinum i BP. :P
#1046 elwood 16 år siden
PS3 HDD upgrade
#1047 Scherlund 16 år siden
Jeg var så desperat at jeg prøvede Eternal Sonata demoen og det havde da lidt muligheder. Men slet ikke nok nok til at jeg ville give fuld pris for spillet.
#1048 elwood 16 år siden
LBP BETA KEYS TIL BETA*EN AFSTED!!!!!!!!!
LBP BETA KEYS!
#1049 elwood 16 år siden
#1050 elwood 16 år siden
It's gonna be LEGENDARY!
1up show