#100 hehe jeg prøvede det også, faktisk spilede jeg det da jeg var til ja Gravøl hos Raymond, ham der havde den bedste spilbutik i Århus (lå lige overfor Rutebilstationen, der hvor der nu er en frisør)
Og der havde han stillet gamle maskiner op som vi ku spille på Sega32 f.eks. og Amiga og her spillede jeg SS og vandt faktisk over en del af hans unge ansatte 8-) på trods af jeg er dårlig til fodboldspil.
Damm jeg savner den butik, fast besøg hver fredag efter skole, for lige at få en snak med ham og distrubitørene om hvad der skete i spilbranchen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sportsspil - udover PES med vennerne - er egentlig heller ikke lige mig. Jeg prøvede et par forskellige football spil på den gamle XBOX, men fængede aldrig rigtig.
Er jeg den eneste, der i øjeblikket er fordybet i Battlefield: Bad Company (online eller single)?
Jeg må efterhånden indse, at jeg bare ikke er konsol-spiller. Min PS3 bruges efterhånden kun til et sjældent spil Rock Band og ellers som BD-afspiller. Jeg påtænker at købe et ordentligt mediecenter og i samme omgang sælge PS3'en.
Men selvom jeg ikke er konsol-mand, så elsker jeg stadigvæk min Wii. Den bruges meget mere end PS3'en.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Hvordan bruger du Wii'en? Er det til når vennerne er ovre, eller hvordan? Man må nok indse, at PS3'en, i øjeblikket, primært kommer til sin ret, når man spiller online eller alene.
Jeg er utrolig glad for, at jeg valgte at tage chancen med min PS3 - og den har om noget fanget min "indre gamer" nok engang. Næste projekt er at få nogle sociale spil i huset, så kærestet ikke vender det hvide ud af øjnene, hver gang jeg får lyst til at spille :)
Wii'en spiller jeg på både når jeg er alene hjemme og når venner er på besøg. Raymans Raving Rabbids er fremragende, når man sidder og får lidt øl. Selv de helt gamle Wii Sport spil holder stadigvæk (især bowling og tennis). Ellers er jeg også fan af Tiger Woods '08.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Hehe DLC er nu ikke så tosset når man lige har brugt millioner på marketing af sit nye NFL spil og quarterbacken på forsiden af spillet pludselig ikke længere spiller i den klub man havde troet. ;-)
Man kan nu downloade nye forsider i PDF format til at printe ud og bruge istedet. Derudover vil der være en downloadable rooster update der flytter Favre over på det "forkerte" hold.
Wii'en er ikke blot til børn og familier, men til alle grupper, og især med Madworld som jo er et kunsterisk eksemple efter min mening, det er Sort/hvid bortset fra blod self. men eller er det jo lavet som en anderledes titel.
Og det vil alle de forældre grupper stoppe. Jeg er 26 år, jeg bestemmer selv hvad jeg må, hvis de mener det er for voldigt eller uegnet for børn, jamen så gør en aktiv indsats over for jeres børn, det er ikke spilbranchens skyld at nogen børn bliver ledt på omveje, det er forældrene som ikke gør deres pligt!
Håber på Madworld slipper igennem, fordi jeg synes virkelig det virker som en intressant titel til Wii'en 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#101 elwood 16 år siden
Og der havde han stillet gamle maskiner op som vi ku spille på Sega32 f.eks. og Amiga og her spillede jeg SS og vandt faktisk over en del af hans unge ansatte 8-) på trods af jeg er dårlig til fodboldspil.
Damm jeg savner den butik, fast besøg hver fredag efter skole, for lige at få en snak med ham og distrubitørene om hvad der skete i spilbranchen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#102 McPeter 16 år siden
http://www.joystiq.com/2008/08/12/amd-cinema-2-0-t...
#103 ks 16 år siden
Er jeg den eneste, der i øjeblikket er fordybet i Battlefield: Bad Company (online eller single)?
#104 dyg 16 år siden
Men selvom jeg ikke er konsol-mand, så elsker jeg stadigvæk min Wii. Den bruges meget mere end PS3'en.
#105 ks 16 år siden
Jeg er utrolig glad for, at jeg valgte at tage chancen med min PS3 - og den har om noget fanget min "indre gamer" nok engang. Næste projekt er at få nogle sociale spil i huset, så kærestet ikke vender det hvide ud af øjnene, hver gang jeg får lyst til at spille :)
#106 dyg 16 år siden
#107 McPeter 16 år siden
Man kan nu downloade nye forsider i PDF format til at printe ud og bruge istedet.
Derudover vil der være en downloadable rooster update der flytter Favre over på det "forkerte" hold.
http://www.easports.com/read/20080811-newmaddencov...
#108 elwood 16 år siden
Damm jeg glæder mig til Mad World, please giv os det uncut, og ikke en No more heroes affære igen.
#109 elwood 16 år siden
Så kan jeg da lige spille demo'en indtil PS3 udgaven kommer imorgen, som jeg heller vil købe.
#110 elwood 16 år siden
Madworld i søgelyset
Wii'en er ikke blot til børn og familier, men til alle grupper, og især med Madworld som jo er et kunsterisk eksemple efter min mening, det er Sort/hvid bortset fra blod self. men eller er det jo lavet som en anderledes titel.
Og det vil alle de forældre grupper stoppe. Jeg er 26 år, jeg bestemmer selv hvad jeg må, hvis de mener det er for voldigt eller uegnet for børn, jamen så gør en aktiv indsats over for jeres børn, det er ikke spilbranchens skyld at nogen børn bliver ledt på omveje, det er forældrene som ikke gør deres pligt!
Håber på Madworld slipper igennem, fordi jeg synes virkelig det virker som en intressant titel til Wii'en 8-)