Nåja og hvis man ikke kan dy sig, så er der leaked footage ude fra Fallout 3, som forøvrigt er gået guld.
Footage stammer fra xbox360 udgaven som ja big surprise blev leaked på nettet, dette kan findes på Gametrailers, men hvor ja det må i lige selv finde hehe.
Men i aften handler Gametrailers program GTTV, sjovt nok om netop Fallout 3, med masse af ny footage fra spillet af.
og så er der jo 1up show, som i aften er en 1up special, mit gæt er det er en TGS relateret udgave.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Bony fik prøvet din LBP bane igår - ganske fin, men f*cking frustrerende start med den blokerede vej din djævel. ;-)
Ud over det var den nu meget sjov. Prøvede også nogle af de baner du havde <3-ed - der var sgu nogle vilde nogen igennem. Begynder virkeligt at ane hvor uendeligt mange muligheder der er i det spil. Er det andre end mig der ser det som en slags elektronisk lego? Det er jo pokkers kreativt og er overbevist om at børn i alle aldre kommer til at blive virkeligt fanget af det!
#1175 - Hehe.. Ja, men min bane er bare så ufattelig kort. Især når man tænker på nogle af de andre størrelser. Men det er jo heldigvis muligt at gå ind og redigere i sine baner og derved lave dem større. Men ja, der er virkelig nogle fede baner derinde med super fede baner. En af mine favoritter er den der hedder "World of colours" hvor banen er bygget op af farver og alle challenges er farve relaterede.
Det med lego sammenligningen er egentlig rigtig nok. LEGO er bare hundrede gange nemmere efter min mening. Det er sgu rigtig svært at kreere noget i LBP. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#1171 elwood 16 år siden
Footage stammer fra xbox360 udgaven som ja big surprise blev leaked på nettet, dette kan findes på Gametrailers, men hvor ja det må i lige selv finde hehe.
Men i aften handler Gametrailers program GTTV, sjovt nok om netop Fallout 3, med masse af ny footage fra spillet af.
og så er der jo 1up show, som i aften er en 1up special, mit gæt er det er en TGS relateret udgave.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1172 DarkLight 16 år siden
#1173 elwood 16 år siden
#1174 elwood 16 år siden
#1175 McPeter 16 år siden
Ud over det var den nu meget sjov. Prøvede også nogle af de baner du havde <3-ed - der var sgu nogle vilde nogen igennem. Begynder virkeligt at ane hvor uendeligt mange muligheder der er i det spil. Er det andre end mig der ser det som en slags elektronisk lego? Det er jo pokkers kreativt og er overbevist om at børn i alle aldre kommer til at blive virkeligt fanget af det!
Har dog ikke prøvet selv at kreere noget endnu.
#1176 Bony 16 år siden
Det med lego sammenligningen er egentlig rigtig nok. LEGO er bare hundrede gange nemmere efter min mening. Det er sgu rigtig svært at kreere noget i LBP. :)
#1177 elwood 16 år siden
#1178 McPeter 16 år siden
Fed nyhed til gengæld - Prince of Persia Classic til PSN!!!
http://www.ps3fanboy.com/2008/10/10/prince-of-pers...
#1179 Bony 16 år siden
#1180 elwood 16 år siden