#1189 hehe jeg sagde skam også at det gamle theme er ebdre, men jeg er da glad for de bibeholder de klasiske FMV's
jeg regner da med og tjekke det ud, men der er nu kun en tanya for mig, Kaching ahhahaha 8-)
Constructing.... construction complete.
#1188 Jeg prøvede det over hos min fætter, og mit indtryk var at det bedste havde man set i demo'en, det synes jeg hvertfald, men jeg ikke i tvivl om at det sikkert kan være underholdene nok, jeg blev bare ikke fanget som jeg havde håbet. Jeg samler det nok op hvis jeg en dag støder på det, på de billige hylder.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
One of the cool new features that our team has been working on is Marketplace on the web. When the New Xbox Experience launches on November 19th, you’ll be able to browse the Marketplace on Xbox.com, and queue up downloads. The next time you turn on your Xbox 360, the aforementioned items will begin to download. Also, when I make a post about a new demo, or DLC here, I’ll be able to link directly to that download so you can read it here, click the link and automagically add it to your download queue.
Perfect til når man læser en nyhed om en demo på arbejdet.
og Gears of War 2 er gået guld.
Ahh ja så kom Xbox-drengen frem i mig for en bemærkning også 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1191 Ja, det er da et spil der har sine fejl, og det kunne godt trænge til en finpudsning, men det er noget der nemt kan ses bort fra når man er Star Wars fan. Gameplayet er rigtigt fedt, dog med mange gentagelser, men noget af det bedste ved spillet er faktisk cutscenes. De er virkelig flotte, og har den rigtige Star Wars stemning. De har også fået fat i nogle rigtig gode stemmeskuespillere, der er med til at gøre de flotte cutscenes endnu bedre.
Men ja, det har da sine fejl, og der skal nok være bedre og mere gennemførte action-spil på markedet, men jeg synes nu stadig rigtig godt om det selvom at det er et relativt kort spil. Så jeg kan da godt anbefale folk at købe det, når det har faldet ned i en prisklasse man finder fornuftigt :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
hehe kun som japanerne kan lave det, advarelse dette er ikke engelsk, men det behøves det heller ikke for at se det mærkelige, bare vent til Part 3 Let's Play LBP!
Og en stor Sackboy hehe.
#1191 elwood 16 år siden
jeg regner da med og tjekke det ud, men der er nu kun en tanya for mig, Kaching ahhahaha 8-)
Constructing.... construction complete.
Jeg prøvede det over hos min fætter, og mit indtryk var at det bedste havde man set i demo'en, det synes jeg hvertfald, men jeg ikke i tvivl om at det sikkert kan være underholdene nok, jeg blev bare ikke fanget som jeg havde håbet. Jeg samler det nok op hvis jeg en dag støder på det, på de billige hylder.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1192 elwood 16 år siden
One of the cool new features that our team has been working on is Marketplace on the web. When the New Xbox Experience launches on November 19th, you’ll be able to browse the Marketplace on Xbox.com, and queue up downloads. The next time you turn on your Xbox 360, the aforementioned items will begin to download. Also, when I make a post about a new demo, or DLC here, I’ll be able to link directly to that download so you can read it here, click the link and automagically add it to your download queue.
Perfect til når man læser en nyhed om en demo på arbejdet.
og Gears of War 2 er gået guld.
Ahh ja så kom Xbox-drengen frem i mig for en bemærkning også 8-)
#1193 Bony 16 år siden
#1194 elwood 16 år siden
Og Rare's Nye Banjo Kazooi spil er jeg også hooked på, samt lidt andre titler.
"Kom så Peter M. få mig nu til og græde" 8-)
btw sidste dag idag til LBP beta'en venner.
nå jeg må løbe jeg skal køre min far til en fest, og hente ham igen i nat når han er ude i stand til og køre yeaah designated driver rock's... not!
#1195 elwood 16 år siden
#1196 elwood 16 år siden
Far Cry 2
Simba I am your father... Afrika afrika det bl... what the heck was that?
#1197 Kruse 16 år siden
Ja, det er da et spil der har sine fejl, og det kunne godt trænge til en finpudsning, men det er noget der nemt kan ses bort fra når man er Star Wars fan. Gameplayet er rigtigt fedt, dog med mange gentagelser, men noget af det bedste ved spillet er faktisk cutscenes. De er virkelig flotte, og har den rigtige Star Wars stemning. De har også fået fat i nogle rigtig gode stemmeskuespillere, der er med til at gøre de flotte cutscenes endnu bedre.
Men ja, det har da sine fejl, og der skal nok være bedre og mere gennemførte action-spil på markedet, men jeg synes nu stadig rigtig godt om det selvom at det er et relativt kort spil. Så jeg kan da godt anbefale folk at købe det, når det har faldet ned i en prisklasse man finder fornuftigt :)
#1198 rubberdub 16 år siden
#1199 Bony 16 år siden
#1200 elwood 16 år siden
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
hehe kun som japanerne kan lave det, advarelse dette er ikke engelsk, men det behøves det heller ikke for at se det mærkelige, bare vent til Part 3 Let's Play LBP!
Og en stor Sackboy hehe.