Har lige set Burn Notice, skal da lige love for der sker noget nu, uha en cliffhanger, hehe nå men det her er jo ikke hva laver du tråden, jeg fik bare lige lyst til at skrive i den også 8-)
vi ses senere i dag fellow filmz'er
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1217 - nu har jeg selvfølgelig ikke prøvet det ud over demoen den ene dag jeg havde net, men virker som om de har byttet rundt på karakteren for GTA og LBP. ;-)
At de ikke giver spillet 10/10 i Lasting Appeal undrer mig dog - kan ikke se hvordan et spil skulle kunne være mere forskelligartet jo længere tid du spiller det end dette...
#1211 Bony 16 år siden
#1212 elwood 16 år siden
Hehe
Ang. egne maps går udfra du snakker om editoren, jeg gætter på det er til Multiplayer delen.
ved faktisk ike om du kan lave singleplayer maps, men hvertfald multiplayer.
Hehe ja jeg ser frem til og tage en dragerflyver og svæve ud over savannen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1213 Bony 16 år siden
#1214 elwood 16 år siden
Nå jeg vil hit the sack hehe
Har lige set Burn Notice, skal da lige love for der sker noget nu, uha en cliffhanger, hehe nå men det her er jo ikke hva laver du tråden, jeg fik bare lige lyst til at skrive i den også 8-)
vi ses senere i dag fellow filmz'er
#1215 Bony 16 år siden
Nå, hyggeligt lille spil, det LBP. Glæder mig til mere omfattende singleplayer og mere stabil multiplayer. Det skal nok blive hyggelige spiltimer.
#1216 DarkLight 16 år siden
#1217 elwood 16 år siden
Playstatium har også et review
#1218 Bony 16 år siden
#1219 McPeter 16 år siden
At de ikke giver spillet 10/10 i Lasting Appeal undrer mig dog - kan ikke se hvordan et spil skulle kunne være mere forskelligartet jo længere tid du spiller det end dette...
#1220 elwood 16 år siden