Edit: CEST = Central European Summer Time (GMT+02.00) - kan ikke finde ud af hvad BST står for, men det er CEST der burde være relevant for os mener jeg...
Andre end mig der har fået adgang til CoD: World at War betaen og spiller det på livet løs? Er faktisk gået lidt kold, er nemlig netop nået til level 11, hvilket er maks., så opgraderer bare våben.
Var nu også mere imponeret af CoD 4, de har godt nok kopieret hele designet, men det er sgu bare lidt irriterende at løbe rundt med gamle våben, der ikke rammer lige så godt som dem i forgængeren.
Jeg har bestilt min fra USA, men den er ikke blevet sendt endnu :/ Jeg mindes tydeligt Elwwod's gode råd om import af AC, som viste sig absolut ikke at holde vand :D
Men håber den bliver sendt hurtigst muligt....
Men ellers køb Saints Row? Kan sikkert underholde tiden ud :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#1231 McPeter 16 år siden
Hello! We're implementing stuff -
PLAYSTATION Network will be unavailable between the following times due to essential maintenance work:
Starts: Tuesday 14 October @ 20:00 BST / 21:00 CEST
Ends: Wednesday 15 October @ 01:00 BST / 02:00 CEST
During this time, you will not be able to sign in to PSN
We apologise for any inconvenience caused.
http://community.eu.playstation.com/playstationeu/...
Edit: CEST = Central European Summer Time (GMT+02.00) - kan ikke finde ud af hvad BST står for, men det er CEST der burde være relevant for os mener jeg...
#1232 natterjack 16 år siden
Var nu også mere imponeret af CoD 4, de har godt nok kopieret hele designet, men det er sgu bare lidt irriterende at løbe rundt med gamle våben, der ikke rammer lige så godt som dem i forgængeren.
#1233 colocho 16 år siden
Troede Dead Spaace kom idag, men har vist blandet de forskellige regioner sammen, og har ingen adgang til spil-sider her på arbejdet.. :-(
#1234 DarkLight 16 år siden
Saints Row 2 kommer sidst på ugen.
#1235 colocho 16 år siden
#1236 DarkLight 16 år siden
Men håber den bliver sendt hurtigst muligt....
Men ellers køb Saints Row? Kan sikkert underholde tiden ud :)
#1237 colocho 16 år siden
#1238 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1239 elwood 16 år siden
I bust a Cap in that Trophy you'all
for dissing me and my homie, true dat.
Hehe Microsoft for helvede, jeres næste konsol bliver med harddisk i alle modeller.
Arkade folk, i skal ha lidt mere
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1240 Bony 16 år siden
Jeg er ikke mindre en 20 styk foran nummer to. :P