Jeg har en grum plan om at afprøve Mass Effect 1 og 2 i denne weekend, jeg har aldrig spillet nogle af dem, men købte dem billigt på Steam for noget tid siden.
Jeg har en grum plan om at afprøve Mass Effect 1 og 2 i denne weekend, jeg har aldrig spillet nogle af dem, men købte dem billigt på Steam for noget tid siden.
De er rigtig gode alle 2!, men man skal dog være lidt tålmodig :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Og den gode nyhed er at Invincible hvor numret Protectors of the Earth, samt mange andre man har hørt i diverse trailer, var deres første public release, da de jo ellers ikke gir normale folk adgang til musikken, da den er special lavet til branchefolk.
Heart of Courage, er dog nok det numre som er blevet "misbrugt" mest, men det er satme også epicness!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Two Steps from hell har igen leveret musikken, denne gang til Mass Effect 3's Launch Trailer.
Klaverspillet og de Inception-agtige båthorn er dog en del af spillets original score. :) Men ja, den trailer giver sgu goosebumps og jeg må sige, forventninger er når højere end Burj Khalifas top!
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Men man er ikke i tvivl når TSFH kommer frem, fordi damm det er nok det selskab der misbruges mest for tiden især i spil trailers, men ja også film trailers.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12741 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
#12742 MMB 14 år siden
Snyd. :/
De forskellige konkurrencer er enten rent kaos eller også har man 0,1% chance for at få en beta key. Det er mega frustrerende...
#12743 MMB 14 år siden
#12744 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
#12745 Batsy 14 år siden
De er rigtig gode alle 2!, men man skal dog være lidt tålmodig :)
#12746 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12747 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
#12748 elwood 14 år siden
Mass Effect 3 Launch Trailer Goosebumps, on me goosebumps!
Og den gode nyhed er at Invincible hvor numret Protectors of the Earth, samt mange andre man har hørt i diverse trailer, var deres første public release, da de jo ellers ikke gir normale folk adgang til musikken, da den er special lavet til branchefolk.
Heart of Courage, er dog nok det numre som er blevet "misbrugt" mest, men det er satme også epicness!
#12749 Neranders 14 år siden
Klaverspillet og de Inception-agtige båthorn er dog en del af spillets original score. :) Men ja, den trailer giver sgu goosebumps og jeg må sige, forventninger er når højere end Burj Khalifas top!
"That's rough, buddy."
#12750 elwood 14 år siden
Men man er ikke i tvivl når TSFH kommer frem, fordi damm det er nok det selskab der misbruges mest for tiden især i spil trailers, men ja også film trailers.