Nemlig, så jeg forstår slet ikke, hvorfor de gjorde sådan et nummer ud af det.
Gametrailers og Game informer er altid de to medier der får de hel store scoop, når det kommer til annoceringer, jeg mindes ikke om andre, og da slet ikke IGN.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Slet, SLET ikke IGN. Det er næppe deres scoops, man følger dem for. Jeg mindes bare ikke tidligere, at de har lavet så stort nummer ud af noget så "simpelt" som en spilannoncering. Det virker malplaceret.
Kevfin Butler er der allerede mange, der snakker om på diverse fora, så det ser jeg helt klart som en mulighed. Personligt glæder jeg mig til et gensyn med Parappa the Rapper. Ham havde jeg faktisk helt glemt :)
Leder efter en HDMI switch (eller sådan noget) Så jeg kan sende signalet fra min PS3 ud til to forskellige fjernsyn. Har i nogle forslag? Dem jeg lige kan finde har alle 1 output og 2 input.
Jeg har dog prøvet et par forskellige, men ingen af dem makkede ret :-/ Signalet til begge kilder blev so-so, så lad endelig høre, hvis du gør nogle positive erfaringer.
Så har jeg fået købt en Xbox. Synes den er lidt svært at finde rundt i da jeg altid har spillet PS3. men Skal nok bare lige i gang :) Btw hedder HippieMikkel på Xbox Live
#13151 elwood 13 år siden
Gametrailers og Game informer er altid de to medier der får de hel store scoop, når det kommer til annoceringer, jeg mindes ikke om andre, og da slet ikke IGN.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13152 JannikAnd 13 år siden
#13153 elwood 13 år siden
Kevin Butler som DLC eller måske End Boss hmmm, jeg tænker blot højt 8-)
#13154 JannikAnd 13 år siden
#13155 MoH 13 år siden
#13156 HonoDelLoce 13 år siden
#13157 The Insider 13 år siden
#13158 MoH 13 år siden
#13159 elwood 13 år siden
Talk about, og med lidt gameplay hist og her
#13160 Høegh 13 år siden
Man får helt ondt af den Kyklop-gud-ting