Så kom Dead Space fra Videogame+. Godt 5 dage fra udgivelsesdatoen. Jeg kan desværre ikke begynde på det i dag, da jeg har lovet at spille det igennem med en veninde :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Welcome to the jungle We got fun 'n' games We got everything you want Honey we know the names We are the people that can find Whatever you may need If you got the money honey We got your disease
Okay...! Det Er jo irriterende nyheder med LBP. Havde sateme glædet mig til d. 22. Nå...men så må man jo se sig om efter andre spil der kan tage pladsen i min Xbox/PS3 indtil da. Saints Row 2 er jo en glimrende mulighed. Men er der ikke en herinde der gider at smide et par linjer om hvordan spillet er og om det er værd at købe?!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
#1321 elwood 16 år siden
CURSES!!!!!!!!!!!!!
hva helvede har religion nu og gøre med og udsætte MIT spil!
nå jeg viltilbage til tv'et skal til og se The Proposition med min Ven.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1322 McPeter 16 år siden
http://www.ps3fanboy.com/2008/10/18/firmware-2-50-...
#1323 Bony 16 år siden
#1324 Bony 16 år siden
#1325 elwood 16 år siden
det ser ret weird ud ude i kanterner, nærmest som om man ser gennem en kamerarlinse ?
#1326 elwood 16 år siden
#1327 Bony 16 år siden
#1328 DarkLight 16 år siden
Jeg kan desværre ikke begynde på det i dag, da jeg har lovet at spille det igennem med en veninde :)
#1329 elwood 16 år siden
We got fun 'n' games
We got everything you want
Honey we know the names
We are the people that can find
Whatever you may need
If you got the money honey
We got your disease
Farcry 2
Når nu LBP bliver udsat så må vi lige omprioritere lidt, så Far Cry 2 here we come!
LBP ventes stadigvæk med længsel 8-)
#1330 Guts 16 år siden