Gravatar

#13441 JannikAnd 13 år siden

Snap!
Gravatar

#13442 elwood 13 år siden

Efter det forfejlet platform spil de udgave tidligere, så har de the big guns fremme nu med Matt og Trey on stage now.

Hehe Classic Cartman, nå og nu præcentere vi efterfølgeren til det eneste Kinect spil der rent faktisk har været en succes. Usher on stage ewww. Suk de gik fra Matt og Trey tild et her bad move. Og de har ham ike engang sat til og spillet spillet, han danser blot rundt. Nå nu kom der da billede på spillet også, men ja det stadigvæk ikke noget der fanger mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13443 Zombi 13 år siden

Det lyder jo ikke særlig godt. :S

Men det er selvfølgelig ikke Harmonix's skyld, jeg er sikker på de nok skal lave et godt spil igen, igen.
Gravatar

#13444 elwood 13 år siden

Jep, Harmonix kan det stuff.

Ok så de slutetdee af emd Black ops 2, så de havde den med, men lavede lige en strategisk rækkefølge på de to titler.
Gravatar

#13445 Zombi 13 år siden

Robats
Gravatar

#13446 sluppermand 13 år siden

elwood (13442) skrev:
Efter det forfejlet platform spil de udgave tidligere, så har de the big guns fremme nu med Matt og Trey on stage now.

Nu er det jo også det eneste spil Matt og Trey rent faktisk hat haft noget at gøre med ;)

Men fedt så det ud! Op i røven med Skyrim og Mass Effect. The Stick of Truth bliver det bedste rpg nogensinde!
"Morte ai porcelli!"
Gravatar

#13447 elwood 13 år siden

Jeg mente selv Microsoft med "dem" 8-)

Men ja lad os se, hvordan det blir, spændende og se.

Black Ops 2 ligner mere af det samme, men ja 1'eren var en god ændring med hensyn til de normale hstorier i de her spil, kunne egentlig godt li det, så ender da nok emd og tjekke 2'eren ud også ved lejlighed.

Uanset hvad det spil skal nok sælge et hel sindsygt antal kopiere, ligesom det sidste.

Efter og ha set bygninger vælte i Battlefield 3, skal der mere til og imponere mig her.

Ja der var et par gode titler imellem, men selve showet var nu ikke så imponerende, det kan Sony sagtens gøre bedre, men suk klokken 3 i nat argg.
Gravatar

#13448 elwood 13 år siden

Next up EA her klokken 22, og så Ubisoft 23, damm jeg glæder mig til AC 3!
Gravatar

#13449 MMB 13 år siden

Skriv gerne, hvis der kommer noget nyt om Rayman Origins 2 der. :)
Gravatar

#13450 elwood 13 år siden

Will do 8-)

Som du kan se, så har jeg nærmest en live blogging fetish, når jeg sidder og ser E3 8-)
og så bagefter jagter jeg links til alle tingene.

Skriv ny kommentar: