Var ved og falde ned af stolen af grin da jeg læste det her.
EA is in a really interesting place. We have this bar that is set so high, so that whether it is any of our games or services, we want to be 90 plus Metacritic at everything.
Origin is moving in that direction. We are not there yet. We understand that. But we are going to get there soon. David DeMartini, EA
At Criterion helt har overtaget NFS franchisen nu er dog et klogt valg, men det andet EA snakker om lyder hel vanvittigt, og deres vision om at Origin skal blive bedre end Steam... good luck siger jeg blot.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Metacritic tager jeg ikke specielt seriøst, så at bruge det som guideline er noget skævt ude. Der er virkelig et underskud af kritiske spilanmeldere.
Steam er bestemt ikke uden problemer, men Origin er næsten værre end da Steam startede i sin tid, så de skal nok lige afsætte 5-10 år til at nå Steams nuværende niveau, når de vælger at begå nogle af de samme fejl og nogle helt nye fejl.
Meta Critic kom også i medierne fordi der flere gange har været lavet hetz mod bestemte spil, som så med vilje fik lav karakter derinde.
Jeg er nu ganske glad for Steam, og så køre de med fantastiske tilbud med jævne mellemrum, har ikke rigtig haft de store problemer, der var en enkelt gang med et prepurchase som gik galt, men der hjalp de mig nu ganske hurtigt, så det virkede igen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hvis man f.eks. spiller Football Manager (som jeg gør som det eneste spil overhovedet på andet end min PS3), så er der nu ingen forskel på mac eller windows.
Men at Steam mener at det nogle gange skal op og bruge omkring 1GB !!!! ram (eller lige omkring 200mb i offline-mode), så er der dælendytme noget i vejen....
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Så er stemmen bag Lara Croft i den kommende reboot afsløret: Camilla Luddington. Er ret så overrasket over, at der faktisk er tale om en brite. Var helt overbevist om, at der var en amerikaner bag den forcerede accent.
Det er egentlig ret interessant, hvis man vitterligt kan få det til at lykkedes at man kan bruge sit TV til at spille på. Altså uden en konsol. Et ganske smart tiltag.
Jeg gad dog godt vide, hvorledes at Sony og Microsoft vil reagere på det. Det er naturligvis ikke noget nyt, men det er først nu at de for endelig bliver en realitet.
Men for mig vil det kun være en god ide, hvis det bliver en fælles platform for alle fladskærme. Således at uanset om man har en Samsung, LG, Panasonic eller noget helt fjerde, så har man de samme muligheder.
#13601 elwood 13 år siden
EA is in a really interesting place. We have this bar that is set so high, so that whether it is any of our games or services, we want to be 90 plus Metacritic at everything.
Origin is moving in that direction. We are not there yet. We understand that. But we are going to get there soon. David DeMartini, EA
At Criterion helt har overtaget NFS franchisen nu er dog et klogt valg, men det andet EA snakker om lyder hel vanvittigt, og deres vision om at Origin skal blive bedre end Steam... good luck siger jeg blot.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13602 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
Steam er bestemt ikke uden problemer, men Origin er næsten værre end da Steam startede i sin tid, så de skal nok lige afsætte 5-10 år til at nå Steams nuværende niveau, når de vælger at begå nogle af de samme fejl og nogle helt nye fejl.
#13603 elwood 13 år siden
Jeg er nu ganske glad for Steam, og så køre de med fantastiske tilbud med jævne mellemrum, har ikke rigtig haft de store problemer, der var en enkelt gang med et prepurchase som gik galt, men der hjalp de mig nu ganske hurtigt, så det virkede igen.
#13604 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
I øjeblikket har jeg vist 250 GB spil i min Steam-mappe og jeg har vist kun lidt over halvdelen af alle mine spil installeret.
#13605 HonoDelLoce 13 år siden
Steam på Mac 0/6 !
#13606 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
#13607 HonoDelLoce 13 år siden
Men at Steam mener at det nogle gange skal op og bruge omkring 1GB !!!! ram (eller lige omkring 200mb i offline-mode), så er der dælendytme noget i vejen....
#13608 JannikAnd 13 år siden
#13609 elwood 13 år siden
#13610 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
Jeg gad dog godt vide, hvorledes at Sony og Microsoft vil reagere på det. Det er naturligvis ikke noget nyt, men det er først nu at de for endelig bliver en realitet.
Men for mig vil det kun være en god ide, hvis det bliver en fælles platform for alle fladskærme. Således at uanset om man har en Samsung, LG, Panasonic eller noget helt fjerde, så har man de samme muligheder.
Ellers ryger pointen lidt i det.
SMART TV BLIVER TIL SPILKONSOLLER