Gravatar

#1391 McPeter 16 år siden

EU PSN update:

Playable Content
Prince of Persia Classic full game (£7.99/€9.99)
Novastrike full game (£6.29/€7.99)

Crash Bandicoot: Warped PS1 game (£3.99/€4.99)
WWE Smackdown vs Raw 2009 demo (free)
NBA 2K9 demo (free)

Add-on Content
SoulCalibur IV Yoda add-on character (£3.19/€3.99)
Buzz! Quiz TV "Horror Movies" add-on pack (£3.99/€4.99)
Dead Space "Obsidion Suit" add-on (free)
Dead Space "Scorpion Suit" add-on (£2.39/€2.99)
Rock Band DLC (listed after the break)
Civilization Revolution "Scenario Pack - The Victory Pack" (£0.79/€0.99)
Civilization Revolution "Scenario Pack - Survival" (£0.79/€0.99)
Civilization Revolution "Map Pack - Brave New World" (free)
Civilization Revolution "Map Pack - The Surreal" (free)
Tiger Woods PGA Tour 09 "Spyglass Hill" pack (£6.29/€7.99)
Mega Man 9 "Hero Mode" (£1.19/€1.49)
Mega Man 9 "Special Stage" (£1.19/€1.49)
Mega Man 9 "Superhero Mode" (£1.19/€1.49)
G1 Jockey 4 2008 "Additional Horses" pack 1 (free)

Music
PAIN theme tune (free)

Videos
Midnight Club Los Angeles trailer
5x GT Academy trailers
Vampire Rain "Kill em all" trailer
MotorStorm Pacific Rift trailer
Burnout Paradise "Bikes" trailer
EndWar "Voice Command" trailer
2x NHL 09 trailers

Themes and Wallpapers
WipEout HD "Colour" theme (free)
2x Linger In Shadows wallpapers (free)

Rock Band DLC
Mötley Crüe - Dr. Feelgood (£8.99/€10.99)
"Dr Feelgood"
"Slice of Your Pie"
"Rattlesnake Shake"
"Kickstart My Heart"
"Without You"
"Same Ol' Situation (SOS)"
"Sticky Sweet"
"She Goes Down"
"Don't Go Away Mad (Just Go Away)"
"Time for Change"

Nirvana 7 Pack (£4.99/€7.99)
"Breed" (£0.99/€1.49)
"Lounge Act" (£0.99/€1.49)
"On a Plain" (£0.99/€1.49)
"Polly" (£0.99/€1.49)
"Something in the Way" (£0.99/€1.49)
"Stay Away" (£0.99/€1.49)
"Territorial Pissings" (£0.99/€1.49)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#1392 elwood 16 år siden

Nå jeg hopper i seng nu, men kan dem som har fået noget nyt, Dead Space, Far Cry 2 eller hvad det nu er ikke lige skrive lidt indtryk af dem indtil videre, bare så jeg lige har lidt godt og læse på arbejdet imorgen 8-)

Far Cry 2 idag blir det, intet skal stoppe mig.

Dead Space's Gametrailers review er oppe, det er bare gemt lidt, det det har været oppe tidligere og fjernet igen åbenbart

Og Far Cry 2 Just went up.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1393 McPeter 16 år siden

Neeej - har fået en spændende mail. Er blevet accepteret til at prøve Resistance 2 betaen så har fået en kode. Det skal jeg da ha' prøvet i aften. Havde helt glemt jeg havde skrevet mig op hehe. ;-)
Gravatar

#1394 McPeter 16 år siden

Fedt nok - har lige lånt mit GTA4 til en kollega så hun kunne prøve det og så rammer trofæ-patchen på mandag d.27.okt:
http://www.ps3fanboy.com/2008/10/23/grand-theft-au...

Må lige se at få det igen asap hehe. Så skal der endelig spilles. :-)
Gravatar

#1395 elwood 16 år siden

argg trofæerne er lede til GTA IV, og jeg tviler på patch'en er retroacive, eller hva man kalder det, oh well op på hesten igen.
Gravatar

#1396 DarkLight 16 år siden

Dead Space

Så fandt jeg endelig en aften med spillet, hvor alt lyset blev slukket og der blev skruet godt op for lyden. Spillet holder. Jeg er endda positiv overrasket, trods mine forventninger.

Jeg bruger cirka 2 timer, og kom til Chapter 4. Ud af 12 Chapters burde spillet ikke være af de længeste og samtidig er jeg lidt i tvivl om replay-value, da jeg ikke samme grad trofæ-whores som andre her på forummet.

Stemningen i spillet er helt i top, og dette skyldes primært spillets leg med skygger og lyden. Det virker bare, når man står med front mod en væg og pludselig ser en bizar skygge løbe fra venstre mod højre efterfulgt af kravle-i-ventilation-lyde, som virker i hele surround-spekteret. Spillet er enormt god til at skabe en stemning og holde den. Dette gøres også ved hjælp af de omtalte hologrammer i spillet. Før jeg spillede virkede det egentlig lidt som en "meh"-gimmick, men efter et par timer, må jeg sige det gør et godt job. Det holder spilleren i spillet og eftersom der ingen pauser er når man kigger på kort og inventory, kan man tydelige mærke at man har brugt 2 timer i anspændt tilstand.

Dead Space træder samtidig lidt ved siden af sin genre ved ikke kun at tilbyde tyk stemning og gode scares. I kampene virker det nærmest som en mellemting mellem RE4(Aktion) og Silent Hill 2(Stemning). Og det er uendelig befriende efter et monster har skræmt ens underbukser brune, så at skære ham i småstykker. Shooter-delen fungerer godt og den generelle styring i spillet er god. Ingen kritikpunkter der.

Generelt er det småt med deciderede dårlige ting lige pt. Der er en smule backtracking, men som en del reviews har udtalt så er det jo logisk i et rumskib, og det føles aldrig på Prince Of Persia niveau. Slet ikke.

Hvis man kan lide spil med god stemning, og samtidig 3PS, så skal man ikke snyde sig for denne titel.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1397 McPeter 16 år siden

Hehe rart med link til 3PS - skulle lige til at rette dig og skrive at det altså hedder PS3 ;-)
Gravatar

#1398 DarkLight 16 år siden

Hehe, ja jeg tænkte nok jeg hellere måtte helgardere den :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1399 elwood 16 år siden

#1396 hvad synes din veninde så om det, eller var du hende "utro" med dig selv 8-)

Jeg spillede oprydning igår, i starten gik det ret godt, men da jeg kom længere og længere ind i spillet, blev det svære, så det er rart at man kan save anywhere, hmm jeg ville dog ønske jeg havde en cheat code til det, fordi bossfigths'ne såsom "Vasketøj" og "affald" er satme lede.

Oh well men jeg satser på og spille det lidt mere idag når jeg kommer hjem, især fordi der lige er kommet noget DLC(Downloadable Content) kaldet "opvask" den er jeg lidt spændt på. Trofæ patch sku for øvrigt være på vej.

#1396 Btw DarkLight er intresseret i at høre når du har gennemført det, ikke et kritik punkt, men jeg har hørt ra flere steder af at spillet sku
blive mere hen af de klassiske horror survival games mod slutningen

men ja spillet er da på min must tjek out liste, men Gears of War 2 i start november trækker lige lidt mere i mig pt. 8-)
Gravatar

#1400 DarkLight 16 år siden

Woot. Bioshock 2 officielt på PS3 også. \o/

Skriv ny kommentar: