ingen betydning. Kun lidt hvordan de forskellige personer tænker om dig, men indtil videre har andres tanker ikke betydet noget hellere, så vidt jeg husker.
Det er vel endda mine to yndlingsfigurer, som jeg pludselig skal sige farvel til, og det kommer lidt out of nowhere. Det er fiar nok, at man bliver nødt til at sige farvel til nogle vigtige figurer, men Carlys død er godt nok frusterende og pludselig...
Det synes jeg netop er FEDT. Et spil, der ikke er bange for at aflive major characters og tage nogle fuldstændig uventede, drastiske twists :-) Så kan det godt være, at der er visse beslutninger, der på et eller andet tidspunkt viser sig at have haft blot en lille reel effekt på historiens udformning, men sådan er det i praktisk talt alle disse spil - synes ME3 er et langt grellere eksempel, hvor det hele leder til den samme pivringe slutning. Jeg føler helt afgjort, at langt de fleste af mine beslutninger har en effekt - enten subtil eller markant - på, hvordan folk forholder sig til mig, hvordan spillet udformer sig, og ikke mindst på hvordan jeg selv ser på min egen spiloplevelse, så at sige. Derudover mangler vi stadigvæk to episoder, så det er svært at sige, hvor meget ens beslutninger reelt påvirker den komplette historie endnu, da vi stadig mangler 40% af den. Jeg elsker sgu spillet, dets persongalleri er uhyre stærkt, fortællingen er sublim, beslutningerne ofte enormt interessante.
Det synes jeg netop er FEDT. Et spil, der ikke er bange for at aflive major characters og tage nogle fuldstændig uventede, drastiske twists :-)
Jeg har det også fint med uventede twists - også gerne centrale karakterer, der før, men lige netop Carlys død havde jeg svært ved at acceptere. Hele måden det skete på var virkelig utilfredsstillende. At Doug bliver bidt kunne jeg meget bedre købe, selvom det også sker pludseligt
The Insider (14238) skrev:
Så kan det godt være, at der er visse beslutninger, der på et eller andet tidspunkt viser sig at have haft blot en lille reel effekt på historiens udformning, men sådan er det i praktisk talt alle disse spil - synes ME3 er et langt grellere eksempel, hvor det hele leder til den samme pivringe slutning. Jeg føler helt afgjort, at langt de fleste af mine beslutninger har en effekt - enten subtil eller markant - på, hvordan folk forholder sig til mig, hvordan spillet udformer sig, og ikke mindst på hvordan jeg selv ser på min egen spiloplevelse, så at sige.
Jeg har ikke spillet ME3, så det vil jeg ikke kommentere. Jeg synes desværre ikke beslutningerne har den store effekt - hvis nogen effekt overhovedet.
The Insider (14238) skrev:
Derudover mangler vi stadigvæk to episoder, så det er svært at sige, hvor meget ens beslutninger reelt påvirker den komplette historie endnu, da vi stadig mangler 40% af den. Jeg elsker sgu spillet, dets persongalleri er uhyre stærkt, fortællingen er sublim, beslutningerne ofte enormt interessante.
Sandt. Lad os se, hvad der sker i de sidste to episoder, inden jeg kommer med den endelige konklusion. :) Dog er jeg langt fra så begejstret for historien og persongalleriet som dig, selvom spillet da er fint på begge punkter. :) Beslutningerne er klart spillets force, fordi de er interessante, som de er - også selvom de måske ikke betyder så meget. Der måtte gerne være flere beslutninger og mindre tid med at finde små dimser til reparation osv. :)
#14231 MMB 13 år siden
#14232 The Insider 13 år siden
#14233 MMB 13 år siden
#14234 JannikAnd 13 år siden
#14235 MMB 13 år siden
#14236 JannikAnd 13 år siden
#14237 MMB 13 år siden
#14238 The Insider 13 år siden
#14239 MMB 13 år siden
#14240 Ericmase 13 år siden