Retro City Rampage kommer endelig ud, US PSN store får det i morgen EU skal sikkert vente lidt, spillet udkommer på PSN, Vita, og senere hen også PC og Xbox360, spillet er en hyldest til alle 80-90'er spil og pop0kultær med film osv. i klassisk 8-bit grafik og lyd, og mere, der er forskellige farvemodes!
Spillet refere til alt fra BTTF, MGS de første spil i serien, GTA, Contra, Super Mario brothers osv.
XCOM ser også ud til umiddelbart at få gode anmeldelser. Damn, jeg glæder mig! Det må blive et af de spil, jeg køber på release og faktisk får spillet umiddelbart efter :-) Spillede originalerne helt tilbage i midt-90'erne og ELSKER turn based strategy (RTS er den eneste genre, som jeg er fuldkommen, FULDKOMMEN uduelig til). Skal også have Dishonored. Kenneth, hvad fanden gør jeg med Revelations?!
Tsk tsk Johan altså så må det her 007 indslag bare udskydes, sikker på Ole Forstår 8-)
Hvis ikke du når og få det spillet så skal du i det mindste ha læst op på historien, du vil være hel tabt hvis ikke du gør, men et er primært hen mod slutningen det hel store reveal kommer. Self. er der også en del i starten, og så er der jo vores kære ven Desmond som der er sket lidt ting og sager med siden sidst, og det skal nærmere opleves...
Men ja hvis du får tid en dag så prøv med Revelations, ku være fedt, hvis du lige fik det spillet, så kan vi også lige snakke lidt om det nemlig som før. men hvertfald hvis ikke du får AC 3 på release dagen kan du jo sagtens nå det, men bare ha spillet Revelations før du kaster dig over AC3, eller ha læst op på historien, det gir bare ikke helt det same som selv og ha spillet det dog.
Så ja jeg står stadigvæk ved at du skal ha spilletd et igennem før AC 3, om du så anskaffer AC 3 på release daten eller senere må du jo afgøre 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Yeah, selv hvis jeg købte AC3 omkring release (ville næppe kunne lade være!), ville jeg helt sikkert game Revelations først. Det er jo også i 3D, woohooo! Men jeg vender frygteligt tilbage, når jeg har fået taget hul på det - dog nok først om halvanden uges tid. Men nu har jeg netop bestilt XCOM og Dishonored. Puha altså...
Dishonored damm jeg glæader mig også til det, er vild med stilen i spillet, dog lidt ærvlig over der ikke er flere non lethal måder end Sleep darts (best weapon ever TM Deus Ex!) og choke, men det gir jo blot en udfordring til og undgå fjenderne mere i første omgang.
Og så i andet save og gå amok.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er der nogen der har tips til hvordan man nemmest oplader controller og headset uden PS3'en er tændt? Jeg har købt en USB hub med strøm, men det ser ud til at den ikke oplader uden der er en PC sluttet til.
Og selv der, synes jeg ikke det virker hver gang. Hvad gør I?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#14261 The Insider 13 år siden
#14262 MMB 13 år siden
#14263 elwood 13 år siden
Retro City Rampage kommer endelig ud, US PSN store får det i morgen EU skal sikkert vente lidt, spillet udkommer på PSN, Vita, og senere hen også PC og Xbox360, spillet er en hyldest til alle 80-90'er spil og pop0kultær med film osv. i klassisk 8-bit grafik og lyd, og mere, der er forskellige farvemodes!
Spillet refere til alt fra BTTF, MGS de første spil i serien, GTA, Contra, Super Mario brothers osv.
[url=]Se launch traileren her[/url]
GiantBomb laver quicklook af det her, damm det lugter langt væk af nostalagi og oure gamer 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14264 The Insider 13 år siden
#14265 elwood 13 år siden
Hvis ikke du når og få det spillet så skal du i det mindste ha læst op på historien, du vil være hel tabt hvis ikke du gør, men et er primært hen mod slutningen det hel store reveal kommer. Self. er der også en del i starten, og så er der jo vores kære ven Desmond som der er sket lidt ting og sager med siden sidst, og det skal nærmere opleves...
Men ja hvis du får tid en dag så prøv med Revelations, ku være fedt, hvis du lige fik det spillet, så kan vi også lige snakke lidt om det nemlig som før. men hvertfald hvis ikke du får AC 3 på release dagen kan du jo sagtens nå det, men bare ha spillet Revelations før du kaster dig over AC3, eller ha læst op på historien, det gir bare ikke helt det same som selv og ha spillet det dog.
Så ja jeg står stadigvæk ved at du skal ha spilletd et igennem før AC 3, om du så anskaffer AC 3 på release daten eller senere må du jo afgøre 8-)
#14266 The Insider 13 år siden
#14267 elwood 13 år siden
Dishonored damm jeg glæader mig også til det, er vild med stilen i spillet, dog lidt ærvlig over der ikke er flere non lethal måder end Sleep darts (best weapon ever TM Deus Ex!) og choke, men det gir jo blot en udfordring til og undgå fjenderne mere i første omgang.
Og så i andet save og gå amok.
#14268 DarkLight 13 år siden
#14269 Wangsgaard 13 år siden
#14270 DarkLight 13 år siden
Og selv der, synes jeg ikke det virker hver gang. Hvad gør I?