Gravatar

#14561 elwood 13 år siden

Awesome!

Skal så meget ses.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14562 McPeter 13 år siden

Okay, dem her har tænkt sig om da de skulle udvikle spil. Hent en app til Android/iPhone og gå ind på http://playbrassmonkey.com/ på din computer, mens din mobil er koblet til samme wi-fi netværk som din computer. Så bruger man sin mobil som controller, mens spillet foregår i browseren på computeren. Der ligger en hel del spil derinde til at afprøve det med. Godt fundet på. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#14563 DarkLight 13 år siden

Hitman - Absolution

Første meldinger: 9 / 10
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14564 HonoDelLoce 13 år siden

DarkLight (14563) skrev:
Hitman - Absolution

Første meldinger: 9 / 10

Jeg vælger ikke at følge dit link, da jeg gerne vil holde mig selv så fri fra alle udvendige inputs omkring det spil som muligt, men alene den karakter giver mig nærmest helt kuldegysninger !

Glæder mig!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14565 elwood 13 år siden

Det er blot et link der fortæller at Playstation Magazine har lavet et review, så der er ikke noget specielt i det.

Men ja det lover godt, selv om diverse folk på Neogaf der allerede har fat i spillet brokker sig over clunky AI, og liniær missioner.

Men det er Neogaf, så intet skal tages bogstavligt, de lukker hvem som helst ind :)
Gravatar

#14566 elwood 13 år siden

Men det her lyder da ganske lovende:

- Tutorial is much more challenging and more open than in BM
- core of the game: 'just do what you want'
- you're never forced to use instinct to find out where enemys are
- for some scenes there were variations of dialogues recorded, so if you play a scene again, it can happen that people will talk different lines (GTA IV style)
- great graphics, much details in every level
- if one guard is alerted, he has to call for other guards or go and talk to them before they are alerted
- if he's suspicious he will try to find out about the situation before alerting other guards
- there will be a target who has to die for evil actions, but many players who tested the game had remorse to do so
- 12 different challenges for 12 different ways to kill the King of Chinatown
- developers worked on RFYL (huh?) since it was shown to public and put some new stuff into it
- core elements of Hitman are in the game
- more accidents than ever
- 'everyone who liked the previous Hitman games, won't be disappointed by Absolution'
Gravatar

#14567 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg kan ikke helt forstå, hvis der skulle være problemer med "lineære missioner" - det er, som jeg har hørt det, netop hvad Absolution roses for IKKE at have :D

Det kan selvfølgelig være at de der dudes hos Neogaf (som jeg aldrig har hørt om) bare har været dårlige til at finde mere end en løsning per problem :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14568 DarkLight 13 år siden

Den anmeldelse jeg linker til roser netop også AI'en, så Neogaf er tydeligvis fulde.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14569 HonoDelLoce 13 år siden

DarkLight (14568) skrev:
Den anmeldelse jeg linker til roser netop også AI'en, så Neogaf er tydeligvis fulde.

Af lort !

Menneskelort !
Gravatar

#14570 elwood 13 år siden

Neogaf forummet er oprindelses stedet til alle konflikter, og vredesudbrud fra udviklerne selv, så det var blot en side bemærkning ikke at jeg er enige eller noget som helst.

Disarming er der gået QTE i, men det jo også kun hvis man kommer i åben konflik og blir opdaget det er aktuelt, så det ser jeg ikke som et problem.

Skriv ny kommentar: