Præcis den (Three Leaf Clover) som Dan Houser fremhæver i et interview som inspiration, det er også især i de her missioner de ser en masse muligheder med deres 3 hovedpersoner.
Men jeg er også spændt på og se, hvordan de mere "almindelige" missioner udføres, om de også formår og lave et nyt spin på dem.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ikke så meget stealth, men fandme smuk eksekveret trailer det er det.
Har læst Gameplay's review, og de snakker om at nogle levels bruges til ren historie fortælling altså, hvor der ikke rigtig er noget interaction for spilleren, håber ikke den del tager overhånd i spillet, self. skal historien bringes frem af, men det må ku ordnes med cutscenes og ingame talk dialog undervejs.
It's almost here now!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14591 TP-DK 13 år siden
Dejligt at høre! Min favorit mission i GTA 4 var helt klart den store bankheist mission, der fik en til at føle sig som en af karakterener i Heat.
#14592 elwood 13 år siden
Men jeg er også spændt på og se, hvordan de mere "almindelige" missioner udføres, om de også formår og lave et nyt spin på dem.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14593 elwood 13 år siden
#14594 elwood 13 år siden
Ikke så meget stealth, men fandme smuk eksekveret trailer det er det.
Har læst Gameplay's review, og de snakker om at nogle levels bruges til ren historie fortælling altså, hvor der ikke rigtig er noget interaction for spilleren, håber ikke den del tager overhånd i spillet, self. skal historien bringes frem af, men det må ku ordnes med cutscenes og ingame talk dialog undervejs.
It's almost here now!
#14595 elwood 13 år siden
#14596 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
Det irriterer mig gang på gang, at man ikke selv kan vælge stien men at Steam bare installerer spillet et tilfældigt sted.
#14597 HonoDelLoce 13 år siden
Mac eller windows?
#14598 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
#14599 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
Steamapps - Common
:)
#14600 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
Eller er det stadigvæk muligt.