Gravatar

#14641 JannikAnd 13 år siden

Det ser virkelig spændende ud! Det er vel intet krav at have spillet forgængerne? De har nemlig ikke tiltalt mig, men dette ser interessant ud.
Gravatar

#14642 elwood 13 år siden

Nope der har aldrig været en direkte forbindelse mellem nogen af Far Cry spillene andet end navnet, ny person og miljø, hver gang.

FC 2 havde fine ide'er, men blev ødelagt af især en meget agrresiv enemy respawn, og så en lige lovlig irreterne weapon mailfunction gemick, men Instant enemy Respawn, var næsten nok til og spolere det for mig, og ja så var historie ikke hel så intressant

(ok mere intressant end det første spil, men det var jo næsten også blot en tech demo på en øde ø, hvor man ku hygge sig) Men FC 3 virker mere intressant, og især Vaas, er jeg ret spændt på, og så friheden som man har i de her spil.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14643 JannikAnd 13 år siden

Tænkte jeg nok. Tak for svar.
Gravatar

#14644 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Gode tilbud på Steam (efter min mening):

XCom: 33,49 euro
Age of Empires III complete: 9,24 euro
The Walking Dead: 12,49 euro
Knights of The Old Republic II: 2,49 euro
Limbo: 2,49 euro

Så er min gamle favorit igen på tilbud - Terraria: 3,39 euro

Og til sidst, er der et utal af Indie-titler på tilbud - World of Goo, Torchlight II, Hotline Miami, Awesomenauts, Amnesia osv.

GOG.com kører også Black Friday-salg, så man kan vælge fem spil for 10 dollars og der er et ret fornuftigt udvalg at vælge imellem.

Steams udsalg opdateres et par gange om dagen, så det kan betale sig at kigge med. :)
Gravatar

#14645 DarkLight 13 år siden

Dishonored på Amazon.co.uk til 25 Pund.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14646 JannikAnd 13 år siden

Og det er dét værd!
Gravatar

#14647 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

#14460 Glæder mig også til Far Cry 3. Egentlig har de andre spil ikke sagt mig det store. Kan blot huske at det første var et af de mest ressourcekrævende spil i sin tid.

Lanceringstrailerne har dog set imponerende ud. FPS har, som jeg tidligere har nævnt, normalt ikke min interesse. Ikke så meget pga. formatet, men fordi mange af spillene ligner hinanden. Det her er et spil i genren som skiller sig ud.

Som jeg har forstået det på forskellige anmeldelser, så er AIen ganske imponerende og ligeså er omgivelserne. Nærmest alt kan ske og det er ikke blot fjender, men også diverse krybdyr man skal passe på. Ikke blot en selv men også de fjender man er omgivet af.

Jeg kan i hvert fald godt lide den frihed, man angiveligt får i spillet.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#14648 Verbal 13 år siden

Er der nogen der ved, hvordan man kan tjekke hvor meget ledig harddiskplads der er tilbage på en PS3?
And like that... he's gone.
Gravatar

#14649 colocho 13 år siden

Settings/system settings/system information.
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#14650 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Det kan i øvrigt betale sig at se sig godt for på Steam, fordi de har virkelig mange spil på tilbud, der ikke vises på forsiden.

Jeg har selv nappet:

Hotline Miami
Mark of the Ninja
Chivalry: Medieval Warfare
Deadlight
Patrician IV Gold
RAGE
Primal Carnage

Samt fem spil fra GOG i deres tilbud:

Uplink: Hacker Elite
Blackwell Bundle
Resonance