Nej så vidt jeg ved så sælges tingene for good licens and all de køber studiet og herunder rettigheden til de spil de står for, THQ har bare ikke solgt Homeworld licensen endnu, det jeg mener med licens vs. et hel firma var at de nye køber er ikke tvunget til og beholde de ansatte, som der også skrives i det officielle brev.
Jeg har længe spekuleret over, om jeg skal investere i en PlayStation (primært for at spille nogle klassiske PS2-titler som Shadow of the Colossus), men da min økonomi for tiden prioriteres andetsteds, overvejer jeg et knapt så tiltalende alternativ:
Ja det er altid noget "spændende" noget, jeg gruer dog en del for Saints Row franchisen, hvis Koch Media vælger og give opgaven til Deep Silver well need I say more, bug fri spil er ikke deres stærke side.
Hvorfor skulle de sætte Deep Silver til det, når de lige har betalt 22 mio. for Volition Inc, som sikkert allerede er i gang med 4'eren?
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
GiantBomb planlægger stort THQ TNT i nat, for at sige farvel til THQ ordentlig oh boy oh boy!
Official Deep Silver @deepsilver We're SO EXCITED to be cooperating with @VolitionInc and 4A Games on a future for Saints Row and Metro that is faithful to their franchises!
Så ser ud til vi begge får ret, Deep Silver var forøvrigt blot Udgiverne, folkene bag var Techland, som ikke rigtig nævnes.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Killer is Dead Suda51 nye projekt, fortælles ganske lidt om:
With the protagonist Mondo, Suda had a very specific image in mind. "Mondo looks so frail you question whether he can actually kill anyone, but when it comes to his job, his aura completely changes." Explains Suda, "I had the insane duality of Christian Bale's character from American Psycho in mind. Mondo is written in the scenario as a man who has no illusions about his work as an executioner and shows little emotion.
Spændende og se, hvad den "syge" mand nu har fundet på.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
GiantBomb planlægger stort THQ TNT i nat, for at sige farvel til THQ ordentlig oh boy oh boy!
Official Deep Silver @deepsilver We're SO EXCITED to be cooperating with @VolitionInc and 4A Games on a future for Saints Row and Metro that is faithful to their franchises!
Så ser ud til vi begge får ret, Deep Silver var forøvrigt blot Udgiverne, folkene bag var Techland, som ikke rigtig nævnes.
Yay :) Saints Row 3 er sku meget fedt, selvom jeg ikke har fået spillet det så meget endnu.
Er lige begyndt på Sleeping Dogs, og det er dejlig forfriskende med et sandbox spil hvor det for det meste er slåskampe, og ikke kugleregn hele tiden.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
#14921 elwood 13 år siden
THQ Letter
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14922 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
#14923 elwood 13 år siden
Pt. går jeg mest og tænker over hvad Microsoft og Sony annocere med deres nye konsol i år.
#14924 Snaden 13 år siden
#14925 Pécuchet 13 år siden
http://www.amazon.co.uk/dp/B000LSV1ZO/
Men virker sådan en dims?
#14926 TP-DK 13 år siden
Hvorfor skulle de sætte Deep Silver til det, når de lige har betalt 22 mio. for Volition Inc, som sikkert allerede er i gang med 4'eren?
#14927 elwood 13 år siden
#14928 elwood 13 år siden
Official Deep Silver @deepsilver
We're SO EXCITED to be cooperating with @VolitionInc and 4A Games on a future for Saints Row and Metro that is faithful to their franchises!
#14929 elwood 13 år siden
With the protagonist Mondo, Suda had a very specific image in mind. "Mondo looks so frail you question whether he can actually kill anyone, but when it comes to his job, his aura completely changes." Explains Suda, "I had the insane duality of Christian Bale's character from American Psycho in mind. Mondo is written in the scenario as a man who has no illusions about his work as an executioner and shows little emotion.
Spændende og se, hvad den "syge" mand nu har fundet på.
#14930 TP-DK 13 år siden
Yay :) Saints Row 3 er sku meget fedt, selvom jeg ikke har fået spillet det så meget endnu.
Er lige begyndt på Sleeping Dogs, og det er dejlig forfriskende med et sandbox spil hvor det for det meste er slåskampe, og ikke kugleregn hele tiden.