Og kan folk ikke skrive hvem de er når de tilføjer en? Jeg har en 4-6 stykker jeg ikke har godkendt fordi jeg ikke aner hvem de er.
Og dem jeg har tilføjet som har et andet navn end på filmz kan jeg heller ikke hitte ud af. :-) Måske kunne man gøre til vane at skrive sit filmz-brugernavn i den note man kan sætte? Det har jeg i hvert fald gjort.
Btw, så prøvede jeg lige det der "Bionic-ting" i går. Haha, sikke en gang fis. Tror man skal have været fan af serien fra dag ét for at finde den titel morsom. Ej, grove ord og grove løjer. Spillet faldte ikke lige i min smag. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Argh.. Dovne hunde! Man skal da også gøre alting selv. Nu måtte jeg jo helt ind i søgefunktionen og finde linket. :)
Nå, men her er det. Er der nogen der skal skrives på så giv et prej. Går ud fra at der er et par stykker der stadig kan huske kodeordet til redigering derinde, ellers så kan jeg. :)
#141 Bony 16 år siden
#142 McPeter 16 år siden
Og dem jeg har tilføjet som har et andet navn end på filmz kan jeg heller ikke hitte ud af. :-) Måske kunne man gøre til vane at skrive sit filmz-brugernavn i den note man kan sætte? Det har jeg i hvert fald gjort.
#143 Bony 16 år siden
#144 Bony 16 år siden
Anyways, nogen med link til den hjemmeside der blev lavet en overgang?
#145 Bony 16 år siden
Nå, men her er det. Er der nogen der skal skrives på så giv et prej. Går ud fra at der er et par stykker der stadig kan huske kodeordet til redigering derinde, ellers så kan jeg. :)
http://filmz.jottit.com/
Folk på listen, beware, i modtager lige en anmodning fra mig næste gang i logger på. :)
#146 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#147 Bony 16 år siden
hehe
#148 Bony 16 år siden
#149 elwood 16 år siden
jeg gør ihærdigt forsøg kæmper stadig lige med Garden 1 sidste seed og nå den.
Og så Kom BCR og Braid og forstyrre mit Eden suk det ikke nemt og være Gamer nu til dags.
31 august US og 5 September EU så siger det Kaboommmm!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#150 Bony 16 år siden