Gravatar

#15421 Popeye 12 år siden

Hvorfor sætter du ikke sværhedsgraden ned - nu når det er så svært for dig - i stedet for at brokke dig til højre og venstre ??
...and then some
Gravatar

#15422 JannikAnd 12 år siden

Jeg har da gennemført de andre på "hard". Problemet er heller ikke, at fjenderne er blevet sværere eller at styringen er forværret. Der er bare urimelig langt mellem checkpointsne til tider, og det er mangel på konsekvens fra spildesignernes side. Man kan ikke sætte sværhedsgraden ned midt i spillet (har tjekket).
Gravatar

#15423 Kyllingebenet 12 år siden

JannikAnd (15420) skrev:

Efter at have spillet denne test i otte timer giver jeg nu op og må erklære, at producerne har dummet sig gevaldigt og sat nogle krav til folks evner og tålmodighed, som jeg tvivler mange kan opfylde.

Så spil på easy, det gør jeg selv og jeg nyder spillet.
Mental striptease..
Gravatar

#15424 DarkLight 12 år siden

Jeg spiller også altid på easy. Jeg vil hellere opleve spillene end bande over dens spilmekanik.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15425 JannikAnd 12 år siden

Ja, det kan jeg måske lære fremover, jeg gider bare ikke at færdiggøre et spil på den halve tid, hvis jeg har brugt 4-500 kr. på det. På den anden side har jeg ikke temperament eller råd til gentagende gange at købe nye controllere, når jeg har smadret dem i bar frustration.

Mht. den omtalte sekvens i Ascension kunne jeg - i min jagt efter en løsning - læse, at flere spillere har droppet spillet eller valgt at starte forfra på "easy" i frustration over, hvor svær den sekvens er. Og vi snakker 95% henne i spillet. Anyways, så lykkedes det mig omsider i nat efter 70-80 forsøg. Damn, jeg husker ikke at have prøvet noget så svært siden de gamle Commodore dage.
Gravatar

#15426 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Alternativet er vel at lade være med at købe spil ved launch, så du ikke bruger 4-500 kr. på dem. :)
Gravatar

#15427 JannikAnd 12 år siden

Det gør jeg også meget, meget, meget sjældent. Tror, det er forekommet 4-5 gange i denne generation. Jeg er faktisk heller ikke den store fan af God of War, selvom jeg værdsætter dets vulgaritet og bogstavelige tolkning på mytologien. Men jeg manglede noget at spille, og demoen til Last of Us lokkede. At den så først er tilgængelig om to måneder... det burde jeg have undersøgt - selvom markedsføringen er lidt snedig med et kæmpe klistermærke på forsiden. Måske jeg burde lade være med at stole på klistermærker :)
Gravatar

#15428 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Liste over spil, man kan få gratis af EA, som et plaster på såret, ovenpå balladen med SimCity: http://www.polygon.com/2013/3/18/4119328/simcity-f...

Et af spillene er: SimCity 4 Deluxe Edition

Seriously you guys?
Gravatar

#15429 Kruse 12 år siden

Suk, min PS3 synger nok efterhånden på sidste vers. Der er i hvert fald store problemer med maskinen. Den har i et godt stykke tid nu, haft en vane med at crashe, hvilket gjorde at jeg var nødt til at holde tænd/sluk-knappen inde i omkring 10 sekunder, hvorefter den kørte en form for restore, hvilket fik den til at starte op igen. Det har jeg efterhånden gjort en del gange, men den seneste gang jeg gjorde det, ville den ikke restore, men gav mig istedet beskeden: "Cannot start. The appropriate system storage was not found".

Det lykkedes mig dog at få liv i den igen ved endnu en genstart(selvom at billedet frøs flere gange), og fik den denne gang slukket på normal vis. Nu må vi se, hvordan den opfører sig når jeg tænder den igen snart.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15430 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Det er ikke bare harddisken, der er ved at dø? Sådan en kan jo udskiftes for ganske få kroner. :)

Skriv ny kommentar: