Gravatar

#1551 McPeter 16 år siden

Min kollega fik Fallout 3 med posten i dag så vi smækkede det lige på ved fyraften. Nåede ikke så meget men starten er sgu meget sjovt lavet. Man er ved sin egen fødsel i Vault 101 og så får man pop-up med "Choose sex: boy / girl" - efter valget udbryder faderen stolt - "it's a boy!" hehe.

Derefter skal man så vælge sine initielle skills (str, int, agi, etc) i en børnebog som 1-årig hehe. Ret sjovt lavet egentligt.

Glæder mig til han er færdig med det så jeg kan låne det hehe.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#1552 McPeter 16 år siden

EU PSN update:

http://www.ps3fanboy.com/2008/10/30/european-psn-r...

Playable Content
Cool Boarders 2 full PS1 game (£3.99/€4.99)
Mirror's Edge demo
Tom Clancy's EndWar demo
Warhawk demo

Add-on Content
17x Soul Calibur IV music packs (£0.79/€0.99 each)
Soul Calibur IV music pack complete set (£11.99/€14.99)
2x Soul Calibur IV weapons packs (£2.39/€2.99 each)
Civilization Revolution "Wonders & Artifacts: The Mythic" pack (£0.79/€0.99)
Civilization Revolution "Wonders & Artifacts: The Eternal" pack (£2.39/€2.99)
Civilization Revolution "Wonders & Artifacts: The Iconic" pack (£2.39/€2.99)
Rock Band DLC (Listed after the break)

Videos
Mirror's Edge Story Trailer
MotorStorm Pacific Rift "Earth Zone" trailer
PAIN "Movie Studio" trailer
PAIN "Yeony, Tati & Kenneth" trailer
Vampire Rain trailer

Themes and Wallpapers
5x Mega Man 9 themes (£1.59/€1.99 each)
PAIN "Kenneth Superstar" wallpaper
PAIN "Yeoni Superstar" wallpaper

Rock Band DLC
Siouxsie and the Banshees Pack (£2.49/€3.99)
"Hong Kong Garden" (£0.99/€1.49)
"The Killing Jar" (£0.99/€1.49)
"Kiss Them for Me" (£0.99/€1.49)
Individual songs:
"Dammit" - Blink-182 (£0.99/€1.49)
"Pretty in Pink" - The Psychedelic Furs (£0.99/€1.49)
"Melatonin" - Silversun Pickups (£0.99/€1.49)
"Well Thought Out Twinkles" - Silversun Pickups (£0.99/€1.49)
Gravatar

#1553 elwood 16 år siden

hehe told you so 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1554 elwood 16 år siden

Det ren Panic Room med den titel intro hehe.
Gravatar

#1555 McPeter 16 år siden

Nå - pixeljunk monsters har fået trofæ-patch... i EU.

Så hvis man ikke har købt det på tilbud i US shoppen som jeg har - så kan man downloade den nu. US versionen skulle komme senere dog...
Gravatar

#1556 filmz-gofferoffer 16 år siden

Købte Fallout 3 i dag og har spillet siden klokken elleve. Kæft, det er et massivt fedt spil. Men det skal dog pointeres, at der er en række bugs, der er ret irriterende, men indtil videre er jeg vildt imponeret. Den måde, ens handlinger får konsekvenser, er fantastisk, og det gør, at man kan starte forfra og prøve det hele om igen.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#1557 elwood 16 år siden

Mirrors Edge demo'en

"Har vagterne våben, tænk det bemærkede jeg slet ikke, hva siger du kan man bruge dem?"

Ahh man prøv lige og hør her det har jeg da slet ikke tid til og stoppe op og undersøge, det går jo bare ud over stok og sten, hrgdd! over gelænderet aghh! slide under det her, og tilløb wee almost there argggg! missed the pipe by one tiny inch, om igen wee jeps den her gang følte jeg mig sejer.

Kan slet ikke ventde med og få den demo voldspillet, så jeg ligner en ren ekspert 8-)

første impression spillet er hvad jeg havde håbet på indtil videre, det er virkelig flugten der er i fokus her, og ens freeruning skills, hvis man stopper op for at tage kampen op er løbet kørt.

Jeg er ret vild emd den meget sterile verden som spillet foregår i, det passer perfekt til det som sku forstille og være en verden, hvor mennekse af undertrykt af ordensmagten.

Folk som spiller det her spil og forventer en shooter med lidt akrobatik bliver slemt skuffet, det her er nærmest et konstant marathon, med forhindringer undervejs.

Det er tydligt og se shooter delen er en afterthought i spillet, og jeg ville heller ik ha det anderledes, hvertfald for mit vedkomne.

Jeg er spændt på historien i spillet, hvordan de laver det, fordi er det "kun" security man skal flygte fra eller?

Jeg går selv og håber lidt på der måske endten kommer en freeruning jagt, hvor man skal jage nogen, eller at man bliver jaget af en anden freerunner, det ku være action packed.

Men førstehåndsindtryk er det her er stadigvæk et must buy for mig, og jeg synes controllen, som mange havde snakket om, fungere optimalt, det forekommer dejlig logisk i verden, at man kun skal tænke "ok skal jeg under eller over det her objekt" og så ved man præcis hvilken knap man skal trykke på.

Thx Dice for some new thinging in the gameworld 8-)
Gravatar

#1558 Bony 16 år siden

Nu er det downloadet og installeret. Nu har jeg cirka tyve minutter at spille i, inden kæresten skal se et eller andet i fjerneren!!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1559 DarkLight 16 år siden

Så fik jeg også prøvet Mirrors Edge demoen, og det er faktisk ret fedt. Jeg aner dog en del trail and error ting i selve spillet, men det er vist en del af konceptet. Prøve igen, indtil det bare lykkes. Jeg er normalt ikke tilhænger af den måde at lave spil på, men det virker nu ganske ok.

Og så er styringen en anelse kompleks. Man skal godt nok holde tungen lige i munden hvis man skal mestre wallrun, turn jump, disarm osv osv i én flydende bevægelse.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1560 elwood 16 år siden

hehe jeg følte mig nu allerede endnu mere badass second playthrough, hvor jeg afvæbne vagterne uden og stoppe op nærmest, for derefter at fortsætte i løb.

jo mere man får spillet det, des mere bad ass føler man sig 8-)

jeg er nu ret glad for trial and error i det her spil lige præcis, jeg ville hade, hvis man havde streamlinet spillet så man nræmest blev ført igennem det.

I assasins Creed så man badass ud, uanset hvad man gjorde næsten, i Mirrors Edge skal du arbejde for at se badass ud.

Btw ang. Fallout 3 damm nice og ha Liam Neeson ombord i starten.

Skriv ny kommentar: