Gravatar

#15691 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden

Det er i morgen at Beyond: Two Souls bliver fremvist til Tribeca Film Festival og i den forbindelse vil Playstation Blog livestreame fra begivenheden blandt med et panel bestående af Cage & Page samt 35 minutters gameplay og en officiel trailer.

http://blog.eu.playstation.com/2013/04/25/beyond-t...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#15692 MoH 12 år siden

Er begyndt at spille betaen til Loadout, det er faktisk temmelig sjovt.
Gravatar

#15693 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden

Jeg er nu nået til den 7. person i Assassin's Creed efter at have dræbt de 6 første og det er da for alvor nu at spillet bliver irriterende.

Det er nørmest umuligt ikke at blive angrebe af 50 folk. Og at holde sig usynllig er en by i Rusland. De ninjas som man skal slå ihjel er godt nok også enerverende. Og dør man blot en gang, skal man fortsætte helt forfra. Jeg har godt nok ledt efter lidt snydekoder til spillet, men det findes åbenbart ikke. I hvert fald ikke nogle der hjælper en synderligt.

Og ja spillet er vitterligt så elendigt at jeg tyr til snydekoder for bare at komme så hurtigt som muligt i gennem spilllet. nu er jeg nået så langt at jeg vil gennemfære spillet. Efter det er det også stop med Assassin's Creed og jeg tvivler på jeg vender tilbage til nogle af de efterfølgende i serien, et så elendigt spil er det første. Og så er der lige de indbyggere som helt umotiveret begynder at slå på en. Dem er jeg bare begyndt at slå ihjel, så er de selv ude om det.

Det kommer hermed på "mest frustrerende spil" listen.
Gravatar

#15694 elwood 12 år siden

2'eren er blot så meget bedre jeg ved godt jeg taler for døve øre, men ja 2'eren er altså blot det bedste i serien, det er slet ikke ensformigt og historien er spændende, Hehe indbyggerne du omtaler er sikkert de %}~^<%!!! Tigger, selv dem skaffer de væk i 2'eren :)

Det er ok og sige 1 eren er det mest frustrere spil, og komme det på en liste, men 2'eren kan slet ikke sammenlignes. Men ja engang hvis det kan fåes gratis, synes jeg du skal tjekke 2'eren ud. På et tidspunkt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15695 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden

#15694 Det gør jeg nu nok også engang. Jeg skulle bare af med noget af min frustration. Den sidste del af spillet bliver spillet på ren vilje, nu skal jeg bare igennem.

Jeg har 2eren liggende og un jeg tænker over det, vil jeg nok gå i gang med det lige efter 1eren. Bare en lille smule, så jeg får en god oplevelse, således jeg vender tilbage. Det vil dog sikkert være ganske sjovt for andre at opleve min kamp igennem spillet, med min mange samtaler med min figur :)

Og ja det er de tiggere som er lidt irriterende. Specielt det at når de umotiveret begynder at slå mig, så bliver vagterne også alarmeret og så står der nogle gange op til 10-15 stykker. De er ikke særligt svære at besejre, men det bliver lidt trivielt at trykke RT2 + X (hvis man spiller med Xbox 360 controller) hele tiden.
Gravatar

#15696 The Insider 12 år siden

Nå... alt peger på, at "Star Trek" er et horribelt spil. Det bliver stadig fedt at game co-op, hva' Kenneth? Wooohooooo!!
War. War never changes.
Gravatar

#15697 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Co-op virker vist slet ikke på PC. :p
Gravatar

#15698 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden

Som sagt tidligere så var det i går at Beyond: Two Souls blev præsenteret ved Tribeca Film Festival.

Dette bestod blandt andet i et Panel med David Cage og Ellen Page

Og ikke mindst en ny trailer til spillet:

Nå ja og 35 minutters gameplay af spillet:

Fedt at de vender tilbage med Sne, det var en blandt mange gode ting ved Fahrenheit.
Gravatar

#15699 MoH 12 år siden

[url= 4 trailer[/url]
Gravatar

#15700 elwood 12 år siden

Næstsidste scene i gameplayet var jeg ikke så begejstret, for der var lige for meget touche feelings spil på de store følelser på den lidt for nemme måde, med David cage nærmest skrigene feel something, men udover det så ser det ikke dårligt ud.

Traileren vidner også om at man kommer vidt omkring, landevejen blandt og andre steder, så det skal nok blive fedt og opleve andre steder. Karakterne virker også ganske interessante.

Så det skal nok blive underholdende rollercoaster ride :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: