Gravatar

#16001 TP-DK 12 år siden

Nu så jeg ikke deres event live, men da jeg vågnede i morges hoppede jeg straks på nettet for at se nyhederne om alle de nye PS4 spil. Men jeg må sku indrømme det ikke var nemt at finde de nyheder, det virker som om de ikke viste andet end trailers, og udelod gameplay videoer.

Lige nu ser det ud som om XOne har flest eksklusive spil. Men hvis det er ligesom med 360 er det ikke noget jeg frygter. Med 360 blev der også kastet rundt med eksklusiv ordet, men det var nærmest kun det første år af 360's levetid at der var eksklusive spil, efter det døde det lid ud synes jeg.

Og prisen på PS4 er en dejlig nyhed, bedre end jeg havde forventet. Men selvom Sony ikke laver nogen restriktioner på brugte spil, så skal spil udgiverne nok selv finde på noget, som online pass.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#16002 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

EA dropper online pass, så mon nogle er dumme nok til at begynde at bruge det i stedet?
Gravatar

#16003 sluppermand 12 år siden

Wow baby, jeg blev godt nok lidt blæst væk efter den seje gameplay video fra Destiny. Hvis det kører så strømlinet på en PS4... jeg havde ellers svoret PS3 var min sidste konsol.

For ikke at nævnte den fantastiske South Park Stick of Truth trailer. Dejligt provokerende :)
"Morte ai porcelli!"
Gravatar

#16004 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg må erkende, at jeg hælder mest til PlayStation... mest pga prisen. Microsoft har den mest interessante konsol samt de mest interessante eksklusive titler, men prisen samt al snakken omkring brugte spil osv. gør, at jeg tror, at maskinen simpelthen vil dø lynhurtigt. Jeg håber at Microsoft laver damage control, og sænker prisen $100 og dropper det med de brugte spil, men indtil da er jeg sikker på, at jeg ikke er den eneste kunde, de har mistet.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16005 sluppermand 12 år siden

Genser lige Destiny videoen for tredje gang. Jeg får stærke associationer til Starship Troopers under Public Event delen. Ser dælme sjovt ud.
"Morte ai porcelli!"
Gravatar

#16006 misuma 12 år siden

Der står at Coolshop er ved at behandle min ordre. Kan det betyde, at de måske sender The Last Of Us i morgen?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#16007 MoH 12 år siden

[url= 4 - User Interface Overview - Trailer[/url]
Gravatar

#16008 McPeter 12 år siden

PS4 region free! Er der nogen der kan finde info om det også gælder BD/DVD? Dét ville være SÅ vigtigt hvis det er sandt!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#16009 colocho 12 år siden

Vil tro at, det er det samme som med 3'eren?

http://www.shacknews.com/article/79646/playstation...
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#16010 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Det er ikke dvd og BD, det er spil, ligesom PS3 er regionsfri på spil-siden. :)

Skriv ny kommentar: