Der kommer først skrid i procenten når I tager de primære missioner (dem, der fås ved UFLL eller APR (eller hvad de nu hedder)). Der er mange forskellige sidemissioner og tonsvis af andet at tage sig til, men det lader ikke til at have nogen effekt på "gennemførselsprocenten". Jeg regner med at beskæftige mig med sidemissionerne efter jeg har gennemført hovedmissionerne, simpelthen fordi selv de små sidemissioner tager temmelig lang tid. Hvis jeg nogensinde skal igennem det her spil, så er jeg nød til at fokusere på hovedmissionerne :)
#1647 Well siden den er public denne gang så kan jeg godt udtale mig, jeg var med i den lukkede beta (kunne ikke sige møj der da jeg var under en NDA), så derfor er jeg inviteret igen til den åbne beta.
og oh boy det spil er vildt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nu har jeg opgivet at få den guldpokal i Buzz (mest fordi jeg har afleveret det tilbage).
Var oppe på 4760 point og så skulle Timothy f*cking Dalton lige spænde ben i et "hvem var bond"-spørgsmål... fordømt...
Bond-rækker er ligesom kongerækker - fuldstændigt tidsspilde og latterligt udenadslære. Apropos nuværende afstemning så findes der jo kun én Bond og han hedder Sean til fornavn. Resten er bare plagiater... ;-)
#1641 DarkLight 16 år siden
#1642 Guts 16 år siden
Det er sjovt du siger det....jeg er også stuck ved 8%, selvom jeg render fra øst til vest og nakker folk. Weird!
#1643 elwood 16 år siden
Kan man i øvrigt sælge det i EBGames når det er købt i England?
Nej.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1644 McPeter 16 år siden
http://www.ps3fanboy.com/2008/11/05/gametrailers-v...
#1645 ks 16 år siden
#1646 Guts 16 år siden
Okay...så giver det mere mening. Takker.
#1647 ks 16 år siden
#1648 elwood 16 år siden
og oh boy det spil er vildt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1649 McPeter 16 år siden
Nu har jeg opgivet at få den guldpokal i Buzz (mest fordi jeg har afleveret det tilbage).
Var oppe på 4760 point og så skulle Timothy f*cking Dalton lige spænde ben i et "hvem var bond"-spørgsmål... fordømt...
Bond-rækker er ligesom kongerækker - fuldstændigt tidsspilde og latterligt udenadslære. Apropos nuværende afstemning så findes der jo kun én Bond og han hedder Sean til fornavn. Resten er bare plagiater... ;-)
#1650 ks 16 år siden