Hold kæft man...go' morgen. PAYDAY 2 mener jeg selvfølgelig! hehe
Og ja, jeg købte det via steam, og det er ikke fordi jeg er ovenud begejstret.
Edit: Det kan godt være det bare er mig, men det er næsten umuligt at slippe afsted med et forholdsvist snigeren heist. Det ender altid i total kaos med politi over det hele. Jeg så gerne man kunne gøre det mere eller mindre ubemærket en gang i mellem. Det kan selvfølgelig også bare være mig, som er total elendig til det. :)
Ok så! Så må jeg jo hellere komme tilbage og øve mig lidt! :)
Jeg tænkte også på om det kun er en selv, som kan bære tasker eller om man kan få de andre til også at bære dem. Lidt nederen at man skal frem og tilbage efter tasker, når man nu har to makkere, som kunne bære dem.
Jeg har et par venner der spiller Payday 2 og har spillet det første en del, og i følge dem, er en stor del af det at samarbejde med netop venner og ikke nøjes med computerspillere. :)
Jeg har det første, men har endnu ikke fået spillet det, ligesom de 10.000 andre spil, jeg har i kø på computeren og konsoller. :p
#16511 DarkLight 12 år siden
Har du købt det eller?
#16512 Snaden 12 år siden
Og ja, jeg købte det via steam, og det er ikke fordi jeg er ovenud begejstret.
Edit: Det kan godt være det bare er mig, men det er næsten umuligt at slippe afsted med et forholdsvist snigeren heist. Det ender altid i total kaos med politi over det hele. Jeg så gerne man kunne gøre det mere eller mindre ubemærket en gang i mellem. Det kan selvfølgelig også bare være mig, som er total elendig til det. :)
#16513 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Jep, det er det, i hvert fald hvis man skal tro på dem, der har spillet betaen og er sluppet afsted med stealth. :)
#16514 Snaden 12 år siden
Jeg tænkte også på om det kun er en selv, som kan bære tasker eller om man kan få de andre til også at bære dem. Lidt nederen at man skal frem og tilbage efter tasker, når man nu har to makkere, som kunne bære dem.
#16515 DarkLight 12 år siden
#16516 Snaden 12 år siden
Men ja, det virker nok bedre i online delen.
#16517 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Jeg har det første, men har endnu ikke fået spillet det, ligesom de 10.000 andre spil, jeg har i kø på computeren og konsoller. :p
#16518 Snaden 12 år siden
#16519 DarkLight 12 år siden
Ja, de er elendige. Ødelægger alt. Vælg dem fra, når du vælger mission.
#16520 HonoDelLoce 12 år siden
Tøhø - taget ud af kontekst er det nu meget sjovt ;)