Gravatar

#16731 colocho 12 år siden

Tøhø... ;)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#16732 frankdrebin 12 år siden

Det ser jo fantastisk ud.. Har været ved at tjekke nogle af de leakede videoer ud hvor man ser folk udforske de forskellige ting man kan, og må sige, jeg er imponeret!

Jeg har godt nok ikke forudbestilt det. Regner med at det er til at få fat i når butikkerne åbner i morgen tidlig..
Gravatar

#16733 DarkLight 12 år siden

Synes flere og flere venter til XBONE eller PS4 :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16734 elwood 12 år siden

frankdrebin (16732) skrev:
Har været ved at tjekke nogle af de leakede videoer ud hvor man ser folk udforske de forskellige ting man kan, og må sige, jeg er imponeret!

Gametrailers er så gået amok på det her punkt, de har 13 video'er udover reviewet, hvilket jeg holder mig fra da de altid story spoiler, men hvis du vil se gameplay, så gå til GT.

Eller vent til i morgen :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16735 Snaden 12 år siden

[url= nuuuuuuu[/url]
Gravatar

#16736 knipsknips 12 år siden

Så kom GTA V i hus ved midnats release i Gamestop. Skal da lige prøves inden, at man skal møde kl. 09 i morgen.. Gab en lang det det bliver.
Gravatar

#16737 Giraffen 12 år siden

Giant Bombs quick look af GTA V

Jeg venter dog med at se det, til jeg selv har spillet spillet.
Gravatar

#16738 HonoDelLoce 12 år siden

Jeg blocker denne tråd til i morgen en gang! Nu har jeg holdt mig rimelig spoilerfri i forhold til GTA V, så det skal gerne holdes til jeg kommer hjem og får det prøvet ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16739 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

HonoDelLoce (16738) skrev:
Nu har jeg holdt mig rimelig spoilerfri i forhold til GTA V

MAN KAN STJÆLE BILER OG SKYDE FOLK! /spoiler
Gravatar

#16740 elwood 12 år siden

Jeg skal også ud og danse i aften, så ja blir nok også først i morgen eller torsdag jeg rigtig får kigget på det, jeg installere det dog nok i dag, så jeg slipper for det bagefter :)

Btw. ikke nok med Rockstar laver lidt gazz med deres Ifruit i spillet, så er der også en app. i den rigtige app store, hvor man kan customize biler, og ha dem klar i spillet, og træne Chop (som hunden man har set vidst hedder) til og lære nye kunstner, og gøre den glad, og de ting reflekteres så, når amn går ind i GTA V.

Heldigvis ikke nogen deal breaker, at de har de små ting, men lidt muntert er det dog.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: