Gravatar

#1671 elwood 16 år siden

Jeg skal hvertfald ha det, jeg morede mig herligt med demo'en og trail and error mener jeg ja selv om det kan være øv, så er det en del af spillet for mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1672 elwood 16 år siden

Man fristes næsten til og sige

Roads? Where we're going, we don't need roads.

Dada daaa dada da da da daaa osv.

Hover car paid DLC til BP
Gravatar

#1673 rubberdub 16 år siden

jeg kunne godt bruge det nummer der bliver brugt i den mirrors edge trailer... any ideas?
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#1674 elwood 16 år siden

Still Alive (meget uheldigt navn efter min mening, da folk straks vil forbinde det med Portal End Credits sangen) sangerinden er Lisa Miskovsky, remixed af Armand Van Helden

Det står der faktisk også til slut i traileren 8-)

Så sangen er den du har hørt i alle de andre ME trailer, her er den bare remixet, der er vidst også et soundtrack ude med diverse remix af det, hvor jeg mener den her også indgår.

Gravatar

#1675 rubberdub 16 år siden

ja okay havde ikke lige ser det i traileren, var godt pyntet da jeg skrev det indlæg der^^ men tak ^^
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#1676 McPeter 16 år siden

Nogen der ved hvor Bony er? Har hverken set ham på forum eller sin PS3 i adskillige dage...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#1677 elwood 16 år siden

#1675 pyntet som i fuld hehe, så må du da dælme ha fået det dårligt når du så den video 8-)

Gravatar

#1678 elwood 16 år siden

The 1Upshow

Lidt forsinket igen, men oh boy what a show!

Først ses der på Motor Storm Pacific Rift (ser jeg frem til og få spillet også)

Så kigges der på Mirrors Edge (ser jeg rigtig meget frem til) Lyder til at SP historien ikke sku være så god igen, men spillets levels og Parkour elementer ser stadigvæk ekstrem indbydene ud.

Og sidst har vi Gears Of Wars 2, jeg nåede lige og få det prøvet ganske kort igår og OMG det er f!..bip great, Det er så seriøs en fed oplevelse igen og nedlægge De satans Locuts Det fede er også at fjender som før var end level bosses i 1'eren nu optræder med jævne mellemrum, første gang i Corpser brøler mig ind i ansigtet lige før jeg fylder den med Bly oh yeah!

Og så er jeg knap nok lige gået igang med LBP, lige nu står den desværre på lidt oprydning level 10, og jeg har ingen cheatcode, så der skal lige arbejdes hårdt på det.

Og lige lidt LBP news.

1up har lavet deres egen lille topliste over LBP levels

Her kan man blandt andet få lov til og prøve Shane Bettenhausens Level som man så fra The 1up Show.

Og så er 3 og sidste UK trailer op for LBP.

Hehe
Gravatar

#1679 elwood 16 år siden

Interview med folkene bag det kommene RE5

1UP: What's one of the reasons a player would want to replay the game?

JT: There will be a number of reasons for you to play through the game once you've already cleared it. However, if I were to tell you about all of them today, [RE5 coproducer] Masachika Kawata would probably get angry at me. I can tell you there are a lot of weapons in the game. And you probably won't be able to pick up all of the weapons in one playthrough, so certainly, by going through again, you would be able to find a couple of weapons you didn't have the first time and play the game in a slightly different style.

Der var den teaser igen...
Gravatar

#1680 Guts 16 år siden

Hej allesammen,

Min bror og jeg fik begge fat i Gears 2 i går. Og i dag valgte vi at spille lidt co-op campaign. MEN af en eller anden årsag siger den hver gang "Connection failed". Er der andre der har oplevet det? Og er der nogen der ved hvordan det løses?
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"

Skriv ny kommentar: