Ja, ser også meget frem til spillet. Men tænker stadig at de kan nå at lave en "Watch Dogs..
Frygter jeg også. Men det er jo ikke samme Ubisoft afdeling, der udvikler det. Det lyder som om Massive er en kompromisløs udvikler, og indtil videre har de fået deres vilje om at få udsat udgivelsesdatoen. Så jeg er fortrøstningsfuld.
Nå det ser du til det vidst var det, ganske fin Conf. fokus på spil igen som sidste år, et par nye IP's dog ikke hel så mange jeg havde håbet på. men fedt at de ikke havde så meget fokus på kinect.
Men Crackdown 3 yes!, og Assasins Creed Unity så ganske fedt ud, PLay deads titel skal nok også blive godt.
Ser ud til Batman Arkham Knight demo går til Sony
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Rigtig god konference af Phil og Microsoft. Men der var ingen af deres eksklusive spil, der fangede min interesse, så jeg ser stadig ingen incitamenter til at købe deres konsol.
#18051 JannikAnd 11 år siden
#18052 elwood 11 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18053 MoH 11 år siden
#18054 JannikAnd 11 år siden
#18055 elwood 11 år siden
Scalebound glæder mig til og se noget gameplay ved lejlighed.
#18056 JannikAnd 11 år siden
#18057 elwood 11 år siden
Ohhh fuck yes!!!!!
1'eren fantastisk 2'eren horrible. men damm jeg glæder mig.
Ingen gameplay men damm jeg glæder mig.
#18058 MoH 11 år siden
#18059 elwood 11 år siden
Men Crackdown 3 yes!, og Assasins Creed Unity så ganske fedt ud, PLay deads titel skal nok også blive godt.
Ser ud til Batman Arkham Knight demo går til Sony
#18060 JannikAnd 11 år siden