All right. Lige nu står jeg også selv over for valget om købe GH:WT uden guitar, med guitar, hele sættet eller prøve mig ad med RB2. Men jeg skal lige have en ordentlig indkomst, før jeg overhovedet vil overveje mulighederne grundigt.
#1808 - jeg forventer der kommer en instrumentpakke til ca. 1000kr på et eller andet tidspunkt. Så har de forhåbentligt også patched RB2 så GH-trommerne virker til. Jeg venter i hvert fald indtil videre og så nyder jeg bare at spille guitar delen alene. Er alligevel igang med at flyte osv så der går noget tid før jeg har styr på sagerne til at have gæster til drukspil. ;-)
#1801 elwood 16 år siden
New Xbox Expirience
Det er det hel nye Dashboard update til Xbox360 ejer, som bliver lagt på idag, når man tænder sin xbox360.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1802 filmz-gofferoffer 16 år siden
Er det med den nye guitar, eller har du kun købt spillet?
#1803 DarkLight 16 år siden
#1804 elwood 16 år siden
Og rip off eller ej, jeg er bare glad for at få lidt nyt dashboard udsene.
Her er en "dejlig" Trailer
I typisk happy fun time stil, til dem der ikke ved præcis hvad det er.
#1805 elwood 16 år siden
Du modtager pakken og åbner den og finder så det Her i pakken 8-)
#1806 McPeter 16 år siden
#1807 McPeter 16 år siden
#1808 filmz-gofferoffer 16 år siden
All right. Lige nu står jeg også selv over for valget om købe GH:WT uden guitar, med guitar, hele sættet eller prøve mig ad med RB2. Men jeg skal lige have en ordentlig indkomst, før jeg overhovedet vil overveje mulighederne grundigt.
Jesus Christ! :-)
#1809 McPeter 16 år siden
#1810 elwood 16 år siden
#1808 hehe ja det noget værrer noget, det sjoveste synes jeg klart er speakeren han er så skræmmene rolig i hans toneleje 8-)