Yep Ubisoft har i det mindste Far Cry 4, og så håber jeg på og se noget lidt andet gameplay fra Assasins Creed Unity, og please jeg ved godt det er spinkel håb men Beyond good and evil 2.
Ps. nogen som ved, hvem der skal være Ubisofts vært den her gang, hvilken komiker har de den her gang er det hende Aisha "Girlwood" Tyle igen eller ?
Men ja EA det lidt som om de havde satset alt på deres Hardline, alt det andet var virkelig let down.
Glæder mig da til og se del af titlerne, men come on det var satme tyndt det de viste frem af ting.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18101 elwood 11 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18102 MoH 11 år siden
#18103 elwood 11 år siden
#18104 elwood 11 år siden
#18105 MoH 11 år siden
#18106 elwood 11 år siden
Ps. nogen som ved, hvem der skal være Ubisofts vært den her gang, hvilken komiker har de den her gang er det hende Aisha "Girlwood" Tyle igen eller ?
Men ja EA det lidt som om de havde satset alt på deres Hardline, alt det andet var virkelig let down.
Glæder mig da til og se del af titlerne, men come on det var satme tyndt det de viste frem af ting.
#18107 MoH 11 år siden
Ved ikke hvem der er host, men det ville da ikke blive overrasket hvis det var Aisha Tyle igen.
#18108 elwood 11 år siden
#18109 JannikAnd 11 år siden
#18110 elwood 11 år siden
:)
Jeg vil bare ha den søde franskmand fra Ubisoft, som man får lyst til og kramme, han er så humble :)