Gravatar

#18481 MoH 9 år siden

Så modtog jeg min nye 2 TB HDD til min PS4 :)
Gravatar

#18482 TP-DK 9 år siden

Niice, går også og overvejer at skifte HDD'en ud. Tror dog jeg vælger en SSHD i stedet.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#18483 MoH 9 år siden

#18482
Havde jeg også overvejet, men nu kunne jeg lige få en 2 TB til 750 med forsendelse.
Gravatar

#18484 MoH 9 år siden

Så fik jeg platin i Infamous First Light. Egentlig et ganske underholde spil og klart de 100 kr værd.
Gravatar

#18485 TP-DK 9 år siden

Det er ikke for kort? Jeg synes Second Son var lige kort nok, og da det her jo er dlc frygter jeg at det kun er 2 timer langt.

"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#18486 MoH 9 år siden

TP-DK (18485) skrev:
Det er ikke for kort? Jeg synes Second Son var lige kort nok, og da det her jo er dlc frygter jeg at det kun er 2 timer langt.


De skriver at der er 4-5 timer i story missionerne, hvilket egentlig passer ganske godt. Ved siden af det er der Battle Arena, der brugte jeg nok omkring 1,5 - 2 timer på at få alle trofæerne, men det kan man snild spille et par gange.
Gravatar

#18487 TP-DK 9 år siden

Det lyder ikke så dårligt, slet ikke når man tænker på prisen.

Men får nok ikke købt det lige foreløbig da Destiny er lige om hjørnet, og jeg heller ikke er færdig med TLOU endnu.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#18488 MoH 9 år siden

#18487

Jeg synes det var helt fint til prisen.
Ja så skal vi til at spille Destiny igen ;)
Gravatar

#18489 TP-DK 9 år siden

Ja skal sku nok blive fedt! Vi bliver helt klart nødt til at prøve nogle af de Strike missioner som åbenbart tager flere timer at gennemføre.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#18490 MoH 9 år siden

Prøvede en strike mission i betaen, den tog vel omkring 30 min. Det var ganske underholdende, men det skal næsten spilles med folk man kender. Egentlig fået skaffet en mic?

Skriv ny kommentar: