Gravatar

#1841 elwood 16 år siden

Lige spillet lidt GOW 2 (nej ikke det spil DarkLight)

Og for satan jeg more mig, havde lige en ven til og joine lidt co-op og damm det sparker seriøs røv, det er som og være med i en god gammeldags 80'er action flick med cheacy oneliners, og all out action.

Og Lancer'en jeg blir aldrig træt af og udføre min kirugi på en Locuts med det våben's sekundær funktion vrrrrrr!

Sidder stadig og håber på John Dimaggio lige laver en bummert og går over i Bender stemmen 8-)

nå nu vil jeg slappe af med noget film, hvis jeg da kan bestemme mig for hvad jeg skal se
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1842 Bony 16 år siden

#1839 - Du siger bare til hvis du vil sælge billigt. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1843 elwood 16 år siden

The 1up Show ser denne gang på
MK Vs. DC
Tomb Raider Underworld
Og ikke mindst Killzone 2 MP Beta'en, må sige lige den del skuffede mig faktisk lidt, men det måske blot fordi jeg spiller beta'en selv at jeg ikke fandt det så intressant igen det de snakkede om.

The 1up show

Gametrailers GT TV tager til Warner Brothers studierne denne gang og har set på.

Wanted The Game, som fortsætter direkte efter filmen, styringen tviler jeg stadig lidt på jeg skal prøve det først, men en ting det ikke mangler er action hvertfald!

F.E.A.R 2: Project Origin Alma is back, og som udviklerne siger, this time she will be touching you more.

Og så er der lidt Batman: Arham Asylum trailer, der ikke viser møj, men blot skaber lidt stemning.

GTTV

alle tingene fra Gametrailers kan self. også findes på deres side, jeg synes bare det meget fiks og linke til selve programmet, istdet for at lave et hav af links 8-)
Gravatar

#1844 ks 16 år siden

#1842 - Til. Hvad er billigt? :)

I øvrigt en rigtig god stemning i Batman: Arkham Asylum. Det kunne måske alligevel godt blive spændende.

Og er det bare mig, eller ligner Project Origin mere og mere et "must have"?
Gravatar

#1845 elwood 16 år siden

#1844 F.E.A.R 2: Project Origin, som det må kaldes igen (Project Origin var det som Monolith kaldte det før de igen fik retten til og ku bruge F.E.A.R navnet, navnet blev fundet i en konkurrence blandt fans'ne) ser bestemt ikke dårligt ud nej.
Gravatar

#1846 Bony 16 år siden

#1844 - 200,- er ret billigt. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1847 ks 16 år siden

Det må jeg lige gruble lidt på, bony :)

Hvad koster det egentlig at sende i bobleplastkuverter, så Post DK ikke smadrer brevet/pakken undervejs?
Gravatar

#1848 McPeter 16 år siden

Nørder finder ALTID en løsning på deres mangel på motorik. ;-)
http://www.joystiq.com/2008/11/22/guitar-hero-play...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#1849 rubberdub 16 år siden

Nogle der har prøvet Home?
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#1850 elwood 16 år siden

Så fik jeg gennemført Gears of War 2 what a ride!

End level, er måske ret nemt, men jeg ser det mere som en beløning for alt den store kamp man har udkæmpet, jeg more mig hvertfald herligt med det, og glæder mig til og tæske igennem det i co-op.

Btw. folk der gennemførte det jeg går vel udfra i blev til efter rulleteksterne, der kom en lille ting til sidst.

Adam Fenix høres som en radio besked, hvor han sørger om nogen kan høre ham, og hvad det er som amn dog har gjort.

Som Lidt indikere at det man lige har gjort, måske ikke var det hel rigtige, eller også var det blot en slags omg can't belive you did it besked

Jeg er hvertfald klar til afslutningen på Gears of War saga'en med en 3'er næste gang.

Så vidt jeg ved har Gears of War altid være ment som en trilogy, men for dælen det bliver spændende og se om de kan toppe den her 2'er. Eller hvertfald bare lave noget på samme højde som det her.

Cliff Bleszinski and Epic go!

Skriv ny kommentar: