#1932 Lad mig sig edte sådan at udfra din liste er det Resistance 2, Bioshock er så langt fra en shooter som det kan være, bevares man skyder i det også, men det er ike noget fastpaced spil, jeg vil mere kalde det den tænkene mands shooter.
Men er man vild med en god historie, og et meget stemningsfuld spil, så er det et must, udover det så mener jeg stadigvæk at Bioshock er et spil alle skal ha prøvet, det er fantastisk.
"Would you kindly enjoy this game"
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
og så havde jeg en rigtig "nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo"-oplevelse - i ved, sådan en Luke Skywalker kindda thing...
Havde nogle venner på besøg til lidt druk i går og vi spillede bl.a. GH:WT. De mente at det var sindssygt så jeg skulle selvfølgelig vise dem Dragonfor med Through the Fire and Flames. Jeg forklarede pænt at jeg altså ikke engang var kommet igennem introen på hard nogensinde. Fyrede op for sangen og hopla - så smuttede jeg sgu forbi introen. Og så siger de at alkohol ikke er godt for noget hehe. :-)
Jeg klarede mig nogenlunde igennem sange med røven i vandskorpen adskillege gange med mirakuløse comeback. Slutningen var sindssygt svær så jeg var helt nede i det laveste røde og kunne ikke helt komme op igen. Et svært stykke til jeg lige akkurat kommer forbi med nålen praktisk talt i bunden af det røde felt. Så kan jeg se enden af sangen - 2 notes tilbage, rammer den første og misser den ALLER-ALLERSIDSTE note... skærmen skifter og jeg er parat til fame and fortune - og så er sangen kraftstejleme failed på 99%... :-(((((((((((((((((((((((( Jeg kunne ikke sige noget de første 30 sek da jeg simpelthen ikke kunne fatte det... (derefter kom der dog en hel del banden og svovlen der ville have gjort selv Kaptajn Haddock stolt hehe)
Behøver nok ikke nævne at spillet blev slukket ret kort efter og jeg har ikke taget det frem idag - vi er uvenner hehe. :-) Er sgu heller ikke sikker på jeg kan ædru når jeg ikke er ligeså loose som i en salig plimmelim hehe. Men det ligner da at der snart er håb for enden af tunnelen. :-)
#1937 haha nooo, har lidt en anden oplevelse med RockBand 2, var godt i gang med et set, og synes det gik alt for let på easy, så jeg prøvede på mediuem, og det gik godt et stk. tid, men så spillede jeg et sæt med tre sange, og den første var Still Alive Fra Portal, og av hvor jeg failede, de Power Cords væltede ned over mig bummer.
Skal lige siges jeg ikke er nogen haj til og spille hverken RB eller GH.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#Bohemian. Hvis du læser lidt tilbage i tråden, så kan du finde en del omtaler af både Resistance 2 og Far Cry 2. Jeg kan hurtigt opsummere min oplevelse af Far Cry 2 for dig, hvis det skulle være. Det er flot, lyder fantastisk og er en latterligt frustrerende spiloplevelse!
#1931 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1932 Bohemian 16 år siden
Et rigtig fedt spil. men nu overvejer jeg hva man skal have næste gang mon ?
Overvejer en shooter men kan ik rigtig bestemme mig.
Resistance 2
Farcry 2
Bioshock
En helt anden titel måske ? Hvad foreslår i :p
Og skal lige høre engang var nede i EB games og de havde ikke Mortal Kombat vs Dc Universe, men det er sku da udkommet ik ?
#1933 McPeter 16 år siden
#1934 DarkLight 16 år siden
#1935 elwood 16 år siden
Men er man vild med en god historie, og et meget stemningsfuld spil, så er det et must, udover det så mener jeg stadigvæk at Bioshock er et spil alle skal ha prøvet, det er fantastisk.
"Would you kindly enjoy this game"
#1936 Bohemian 16 år siden
1'eren er bare kedelig hehe, gad ik at spille det færdigt.
Men kunne godt finde på Bioshock, for elsker virkelig en god historie : )
Farcry kender jeg faktisk overhovedet ikke noget til andet end folk siger det er godt.
#1937 McPeter 16 år siden
Havde nogle venner på besøg til lidt druk i går og vi spillede bl.a. GH:WT. De mente at det var sindssygt så jeg skulle selvfølgelig vise dem Dragonfor med Through the Fire and Flames. Jeg forklarede pænt at jeg altså ikke engang var kommet igennem introen på hard nogensinde. Fyrede op for sangen og hopla - så smuttede jeg sgu forbi introen. Og så siger de at alkohol ikke er godt for noget hehe. :-)
Jeg klarede mig nogenlunde igennem sange med røven i vandskorpen adskillege gange med mirakuløse comeback. Slutningen var sindssygt svær så jeg var helt nede i det laveste røde og kunne ikke helt komme op igen. Et svært stykke til jeg lige akkurat kommer forbi med nålen praktisk talt i bunden af det røde felt. Så kan jeg se enden af sangen - 2 notes tilbage, rammer den første og misser den ALLER-ALLERSIDSTE note... skærmen skifter og jeg er parat til fame and fortune - og så er sangen kraftstejleme failed på 99%... :-(((((((((((((((((((((((( Jeg kunne ikke sige noget de første 30 sek da jeg simpelthen ikke kunne fatte det... (derefter kom der dog en hel del banden og svovlen der ville have gjort selv Kaptajn Haddock stolt hehe)
Se selv dette sørgerlige billede:
http://img99.imageshack.us/img99/6121/img0002ub9.j...
Behøver nok ikke nævne at spillet blev slukket ret kort efter og jeg har ikke taget det frem idag - vi er uvenner hehe. :-) Er sgu heller ikke sikker på jeg kan ædru når jeg ikke er ligeså loose som i en salig plimmelim hehe. Men det ligner da at der snart er håb for enden af tunnelen. :-)
#1938 elwood 16 år siden
Skal lige siges jeg ikke er nogen haj til og spille hverken RB eller GH.
#1939 ks 16 år siden
#1940 McPeter 16 år siden
http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/8229507/...