Gravatar

#2021 elwood 17 år siden

Hehe Penny Arcade har en lidt speciel opfattelse af ordet Support 8-)

Merry Xmas
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2022 elwood 17 år siden

Biohazzard 5 demo'en er oppe på japanese markedtplace, hvis man opretter en ny account med japan som sted, og ikke vælge et gold account, sku man blive tildelt en månedes gratis Xbl Gold membership.

Demo'en sku eftersigne være all english menu og stemmer.

Og her er lidt video fra den

[url=
]RE5[/url]
Gravatar

#2023 DarkLight 17 år siden

[url= med link der virker.[/url]
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2024 elwood 17 år siden

hehe good.. good.
Gravatar

#2025 elwood 17 år siden

Henter RE5 demo'en
Gravatar

#2026 elwood 17 år siden

Nå mini preview af RE5 demo'en

Styringen skal man lige vende sig til, den som fungere best er den sidste for mig i hvertfald, men uanset hvad det her er intet run and gun spil, meningen er at fjenden skal kunne snige sig ind på en og overraske mens man står og nakker de indfødte.

Sheva eller hvo'en det lige staves er en meget handlekraftig pige som kan tag vare på sig selv, og hun giver en hånd med når du er ved og blive overrumplet af zombier.

Grafisk er det sku ikke hel ringe hehe, bladene er lidt stive i det hvios man skyder på dem, men alt andet ser ganske nydlig ud, især lyset står meget flot (dog ikke KZ2 klasse, men på sine egne præmisser fungere det fantastisk)

Fjenderne har en herlig tendens til og overreager når de bliver skudt, med f.eks. at flyve flere metter tilbage, og Chris har en proper næve, når man ha skudt en og fare hen mod fjenden, mens han står og vakler kan man lige giv ham lidt tæsk som får fjenden til at flyve tilbage hehe.

De to levels som man frit kan vælge mellem er det man har set fra E3 og GDc og de andre messer. det første er i landsbyen med ham den pokkers store mand med den drabelige Økse eller hva man skal kalde den, hvor man så skal holde ud indtil man får backup.

Andet level er det hvor man kaster Shiva over på den anden side, og skal så assistere hende med cover fire fra den anden side, og hen mod slutningen møder vi vores syge ven med den store motorsav der grinner hysterisk mens han jagter en.

Det var lige en hurtig gennemgang, før jeg skal igang med maden og lidt oprydning.

Men jeg er hvertfald ikke skuffet pt. 8-)
Gravatar

#2027 elwood 17 år siden

Så er fredagens 1up show oppe, og her er lidt hvad det handler om.

Back from our brief respite, The 1UP Show gets back into the triple-A season with an early look at the undeniably gorgeous Killzone 2. David Ellis, Nick Suttner, Thierry "Scooter" Nguyen, and Tina Sanchez have checked out the first six levels, and they tear their eyes away from the screen long enough to give us their early impressions.

Experiencing yet another series reboot, Prince of Persia takes a lot of chances and heads, unrepentant, into new territory. Giancarlo Varanini, Jay Frechette, James Mielke, and Greg Ford find the experiment successful in some ways -- and flawed in others -- though all seem to agree that the series holds high hopes for the future.

Lastly, in what's likely the best entry in the series to date, Persona 4 has finally arrived on our shores. This seminal Japanese RPG franchise has already hooked Andrew Fitch and Ray Barnholt, but Persona 4 even serves up an impressive dose of enjoyment to newcomer Philip Kollar. If you've never taken the plunge into a Persona before, this week's show may convince you that it's worth some of those scarce holiday dollars.

se det lige Her
Gravatar

#2028 McPeter 17 år siden

Elwood mm:

SF4 C.E. kommer til EU - lyder nice, selvom jeg dog ikke tror jeg vil bruge så mange penge på spillet selvom jeg selvfølgelig skal have det:
http://www.ps3fanboy.com/2008/12/05/europe-gets-st...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#2029 elwood 17 år siden

Oh nice
Gravatar

#2030 McPeter 17 år siden

Godt nyt til PSN:
http://www.ps3fanboy.com/2008/12/06/lumines-supern...

December 11: Lumines Supernova
December 18: Crash Commando
December 23: Savage Moon
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: