Hjem til Danmark Åh åh, Hjem til skønne Danmark åhh åhhh nej jeg er ikke nogen PS12, men det er i dag Home ankommer til vores PS3'er, jeg har ingen forventninger til det overhovedet, men det skal da tjekkes ud uanset hvad, for at se hvilken størrelse det er.
Merchandise Lots of inquiries on this one. And yes, there are major plans for Sackboy merchandise. Expect to see a handful of announcements in the New Year. Why is it taking so long you ask? Few reasons. It’s a new IP (intellectual property) and many companies are unwilling to take a risk manufacturing a whole new line on something new and untested, which is why you always see tons of merchandise around major ‘sequel’ releases. Also, once we get companies on board, the production lead times are insanely long. Another reason is quality — we absolutely love Sackboy and want to make sure that our merchandise is the highest quality. You should see some of the samples we’ve received (not so good). Don’t worry, you’ll start seeing things soon enough.
Og jeg vil ikke engang nævne firmaets navn, det tror jeg de fleste ved, når det er mig som poster... der er self. tale om Barbie Horse adventure: the quest for the golden carrot Det nye MMO
Naaaa
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Resistance 2 Så fik jeg gennemført spillet, og må tilstå at det var et af dette års bedste spiloplevelser for mig. Nu har jeg altid haft en forkærlighed for FPS-aktion, og således var COD4 også en rigtig stor oplevelse. R2 kommer dog nemt op på siden af dette, hvis man er til genren. Med en start der minder mig om God Of War 2, skifter spillet fint mellem tæt aktion og episke kampe. Denne gang har man følelsen af at være flere, der kæmper mod overmagtet. En følelse som sikkert vil fortsætte i MP.
Jeg vil uden tøven give spillet 5 / 6. Og det er vel at mærke, uden at have prøvet MP-delen, som mange har rost som den "bedste" del.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Nu ku jeg godt lige tænke mig og høre en ting her blandt os konsol filmzer, er det kun mig som ikke altid vælger den allernemmeste sværhedsgrad når jeg starter et spil eller ? (ninja gaiden er en undtagelse, de spil er ubamhjertige selv for mig, dem har jeg aldrig været god til)
Diskuterede lidt med DarkLight igår, og jeg fandt ud af han som regel vælger nemmeste sværhedsgrad, fordi "skidtet skulle bare gennemføres"
Dette er ikke nogen kritik af DarkLight Slet ikke, jeg blev bare lidt intresseret i om andre har samme holdning.
Jeg plejer som regel og tage den næst nemmeste som regel Normal eller Medium alt efter hvordan spillet navngiver det.
Fordi at så synes jeg personlig selv jeg får en større glæde af det, fordi jeg ikke bare stroller igennem et spil, jeg siger ikke at Easy ikke kan være udfordrene det kan det bestemt også. (har faktisk hørt at Resistance 2 sku være ret grumt på de lette sværhedsgrader)
Der er bare mange tilfælde hvor en AI f.eks. også påvirkes af ens settings og ikke blot bestemmer hvor mange skud fjenden skal ha, eller hvor meget skade man selv tager.
Kan huske at Bungie i sin tid med Halo 3 via. deres podcast anbefalede at folk der havde spillet en del FPS's startede ud på Heroic da de laver sværhedsgrader var alt for nemme.
Jeg er godt klar over det er en balanche ting, fordi på en side vil man gerne ha noget udfordring, på den anden vil man heller ikke fustreres af et spil
Zeus jeg skal nok få dig ned inden
GOW3
men lad mig lige høre med jer andrer, hvis i har nogen indspark til det 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det kommer an på situationen... Hvis det er et spil jeg kun har planer om at gennemføre en enkelt gang, så tager jeg den ofte på Normal - med mindre det er en spiltype jeg normalt har svært ved.
Hvis jeg ved at det er et spil, jeg vil spille flere gange, kan jeg godt finde på at starte på easy, bare for at komme igennem. Det har jeg eksempelvis gjort ved mine elskede MGS spil, men dem ved jeg også at jeg kommer til at spille flere gange. Tror jeg har gennemført MGS:SOL omkring 6-7 gange og der skifter jeg ofte mellem sværhedsgrad.
#2081 elwood 17 år siden
I now have a christmas sackboy.
This is something completely diffrent
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2082 elwood 17 år siden
Teaser til Mafia II
Som vi får mere og se fra den 14 Dec.
Sammen med Uncharted 2, GTA IV DLC, GOW3 (God of War) Brutal Legend, og lidt andre sjove ting.
#2083 McPeter 17 år siden
http://www.ps3fanboy.com/2008/12/10/free-resistanc...
"the map packs for Resistance: Fall of Man will be made available to download for free"
"Bryan Intihar also states that more Resistance 2 patches are on the way and that "some really cool" new features are coming to MyResistance.net."
#2084 elwood 17 år siden
Merchandise
Lots of inquiries on this one. And yes, there are major plans for Sackboy merchandise. Expect to see a handful of announcements in the New Year. Why is it taking so long you ask? Few reasons. It’s a new IP (intellectual property) and many companies are unwilling to take a risk manufacturing a whole new line on something new and untested, which is why you always see tons of merchandise around major ‘sequel’ releases. Also, once we get companies on board, the production lead times are insanely long. Another reason is quality — we absolutely love Sackboy and want to make sure that our merchandise is the highest quality. You should see some of the samples we’ve received (not so good). Don’t worry, you’ll start seeing things soon enough.
Og jeg vil ikke engang nævne firmaets navn, det tror jeg de fleste ved, når det er mig som poster... der er self. tale om Barbie Horse adventure: the quest for the golden carrot Det nye MMO
#2085 tiany 17 år siden
#2086 elwood 17 år siden
Foruroligne artikel tjek især billede, det er sku da meget værrer at hun har købt en Pink DS til knægten!
#2085 hehe vil ikke sige jeg specielt har ventet på det, men det skal da lige tjekkes ud, så man kan følge med i det nye.
#2087 elwood 17 år siden
#2088 DarkLight 17 år siden
Så fik jeg gennemført spillet, og må tilstå at det var et af dette års bedste spiloplevelser for mig.
Nu har jeg altid haft en forkærlighed for FPS-aktion, og således var COD4 også en rigtig stor oplevelse. R2 kommer dog nemt op på siden af dette, hvis man er til genren.
Med en start der minder mig om God Of War 2, skifter spillet fint mellem tæt aktion og episke kampe. Denne gang har man følelsen af at være flere, der kæmper mod overmagtet. En følelse som sikkert vil fortsætte i MP.
Jeg vil uden tøven give spillet 5 / 6. Og det er vel at mærke, uden at have prøvet MP-delen, som mange har rost som den "bedste" del.
#2089 elwood 17 år siden
Diskuterede lidt med DarkLight igår, og jeg fandt ud af han som regel vælger nemmeste sværhedsgrad, fordi "skidtet skulle bare gennemføres"
Dette er ikke nogen kritik af DarkLight Slet ikke, jeg blev bare lidt intresseret i om andre har samme holdning.
Jeg plejer som regel og tage den næst nemmeste som regel Normal eller Medium alt efter hvordan spillet navngiver det.
Fordi at så synes jeg personlig selv jeg får en større glæde af det, fordi jeg ikke bare stroller igennem et spil, jeg siger ikke at Easy ikke kan være udfordrene det kan det bestemt også. (har faktisk hørt at Resistance 2 sku være ret grumt på de lette sværhedsgrader)
Der er bare mange tilfælde hvor en AI f.eks. også påvirkes af ens settings og ikke blot bestemmer hvor mange skud fjenden skal ha, eller hvor meget skade man selv tager.
Kan huske at Bungie i sin tid med Halo 3 via. deres podcast anbefalede at folk der havde spillet en del FPS's startede ud på Heroic da de laver sværhedsgrader var alt for nemme.
Jeg er godt klar over det er en balanche ting, fordi på en side vil man gerne ha noget udfordring, på den anden vil man heller ikke fustreres af et spil
men lad mig lige høre med jer andrer, hvis i har nogen indspark til det 8-)
#2090 tiany 17 år siden
Hvis det er et spil jeg kun har planer om at gennemføre en enkelt gang, så tager jeg den ofte på Normal - med mindre det er en spiltype jeg normalt har svært ved.
Hvis jeg ved at det er et spil, jeg vil spille flere gange, kan jeg godt finde på at starte på easy, bare for at komme igennem. Det har jeg eksempelvis gjort ved mine elskede MGS spil, men dem ved jeg også at jeg kommer til at spille flere gange. Tror jeg har gennemført MGS:SOL omkring 6-7 gange og der skifter jeg ofte mellem sværhedsgrad.