Gravatar

#2551 Kruse 17 år siden

#2550: Det er en klassiker :) Jeg har set den en del gange før, men bliver ved med at se det fordi det er så epic! Der findes ikke nogen bedre måde at vinde over sin modstander på end den video.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2552 elwood 17 år siden

Hehe ja i forbindelse med det kommene release af SF: IV kigger jeg lidt rundt på nettet efter alt muligt street fighter relateret både for at få tiden til at gå og i håb om bare en gang og vinde over min fætter.

Han slæber to arcade stick med så vi rigtig kan more os, prob. is jeg har aldrig nogen sinde været skrap til SF serien, det stadigvæk min farvorit serie, men jeg er dælme ik god til det herrergud jeg får tæsk på easy i SF 2 Turbu HD remix 8-)

Så jeg sidder og øver mig lidt i bare og ku lidt basic, men det jo en hel anden ting med arcade stick's i forhold til min ps3 gamepad.

men ja jeg prøver kort sagt og lærer lidt basic Street fighting inden han kommer her i slutningen af måneden.

Btw Seth Killian som Kommentar er fantastisk, gad godt og se flere kampe hvor han sad og kommenterede hele tiden, med taktikker og små hån, han er en mand der kender sit stuff, nå ja og End Boss i SF IV er opkaldt efter ham.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2553 elwood 17 år siden

Wanted: Weapons of Fate Walkthrough Spillet foregår fem timer efter filmen, og med det i mente kan nogen så lige forklare
Hvorledes Cross Kan være i live stadigvæk, det må næste være flashbacks, man ser ham i nogen af de andre mange trailers fra spillet.

jeg synes da det ser ok underholdne ud, det ikke en must buy titel, men jeg ku da godt se mig selv spille det, herligt action packed cover system.

Part 1

Part 2

Og Area5 (folkene bag det daværne 1up show) Gutterne er lidt forsinket med deres show igen, de skal lige ind i en ordentlig rytme, og ha styr på deres equipment så går det bedre.

Men i mellemtiden kan vi se et par af dem der tog ud for at skate lidt.

[url= Shiiittt! 8-)[/url]
Gravatar

#2554 elwood 17 år siden

Gravatar

#2555 Bony 17 år siden

#2554 - Du skulle da have sendt det ind som en Film nyhed. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2556 elwood 17 år siden

#2555 naaa det her handler mere om gameplayet, hvis der sker noget radikal ændring historie mæssigt måske, men ellers så nej 8-)
Gravatar

#2557 McPeter 17 år siden

Var der nogen der vidste hvor man kan købe et par PS3 fightsticks / arcade sticks? Har forudbestilt SFIV, så det kribler i fingrene. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#2558 elwood 17 år siden

Bare lige for at tease mere med hensyn til den der Flower trophy advarelse

Ok hvis "overraskelsen" er lige så stor som Level 5 i Rez, så er jeg for alvor spændt nu!
Gravatar

#2559 elwood 17 år siden

!!!! Traileren jeg linkede til for par dage siden var self. ikke fake, den virkede også for gennemført, og nu er det officielt.

Dead Rising 2 kommer!

Dead Rising 2

Ohh yeaa Nok et af de mest underholdene spil om at slagte zombier til Xbox360, og denne gang er det multiplatform som PS3 og PC ejer får også lov og lege med.

Ahh min dag blev pludselig lidt bedre.

Zombie killing...Vegas style!

Håber blot de fjerner det anoyying timer aspect som 1'eren havde, nåja og måske et lidt mere bamhjertig save system, men mest det med timeren, det gik mig virkelig på.

Til dem som ikke kender konceptet, kort fortalt i 1'eren foregik handlingen i et stort indkøbsmagasin, hvor du havde forvillet dig ind, stedet var fyldt med zombier, som du så kunne slagte på alle mulige kreative måder, baseball bat, showerhead (knald det i hovedet på en zombie og blodet fosser ud fra brusehovedet)

Græsslåmaskiner, samurai sværd, borde, bænke, bowlingkugler, pælebror, kort sagt alt i et indkøbs magasin kunne bruges som våben.

Spillet havde en træls opbygning med at dels var spillet på tid, og så havde du bestemte klokkeslet hvor du sku være på bestemte steder.
Gravatar

#2560 elwood 17 år siden

Nåja og Otis og hans forbandet telefon skal også hel væk fra spillet.

Han ringede en op konstant med ny info, og når man snakker med ham kan man ikke slagte zombierne.

Skriv ny kommentar: