det ku godt gå hen og blive ret muntert, men når man sår no assist fra ses det i 3. person vinkel og så er det dælme svært for mig og hitte hel rede ud af hvo'en man styre der og oritenere sig, men fedt ser det ud når man lige undviger et missil 8-)
Og E.R.S er meget munter det gr det muligt og ende lige bag ved fjenden, eller angribe land mål fra den rette vinkel.
Men jeg skal nok lige ha rodet lidt mere med demo'en, og prøve PS3 udgaven imorgen også.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
During today's Activision Blizzard conference call, Activision Publishing CEO Mike Griffith boasted of a "robust lineup" of three new Guitar Hero titles dropping before the midpoint of the year: Guitar Hero: Metallica in Q1 as well as "a new Guitar Hero game for the Nintendo DS" and "a separate greatest hits compilation Guitar Hero game" in calendar Q2, (through June). In case that's not clear, the Guitar Hero Greatest Hits pack (or GH2 as we're likely to think of it) will include "full-band versions of some of the most popular songs from previous Guitar Hero games and will be made available for the 360, PS3 and Wii."
Derudover læste jeg i GH-gruppen på facebook følgende (dog er kilden activision.com og kan ikke finde det derinde, så med forbehold for bare at være facebookfantasi):
Metallica's influential music takes center stage this spring when Activision Publishing Inc.'s Guitar Hero(R) Metallica(R) takes music fans through the band's fabled library of songs, plus the music and musicians who influence them. When the house lights go down this spring, virtual rock stars across the globe will shred, drum and wail to an explosive set list featuring over 45 tracks from Metallica's illustrious career and a wide variety of other legendary artists personally selected by the band, such as Queen, Foo Fighters, Bob Seger, Lynyrd Skynyrd, Slayer and Judas Priest. Featuring tracks from every Metallica studio album, the complete Guitar Hero Metallica on-disc set list will include their following hits:
-- "All Nightmare Long" -- "Battery" -- "Creeping Death" -- "Disposable Heroes" -- "Dyers Eve" -- "Enter Sandman" -- "Fade To Black" -- "Fight Fire With Fire" -- "For Whom The Bell Tolls" -- "Frantic" -- "Fuel" -- "Hit The Lights" -- "King Nothing" -- "Master of Puppets" -- "Mercyful Fate" -- "No Leaf Clover" -- "Nothing Else Matters" -- "One" -- "Orion" -- "Sad But True" -- "Seek And Destroy" -- "The Memory Remains" -- "The Shortest Straw" -- "The Thing That Should Not Be" -- "The Unforgiven" -- "Welcome Home (Sanitarium)" -- "Wherever I May Roam" -- "Whiplash"
Complementing Metallica's intensity are the following 21 rockin' tracks personally chosen by the band:
-- Alice In Chains - "No Excuses" -- Bob Seger - "Turn The Page (Live)" -- Corrosion of Conformity - "Albatross" -- Diamond Head - "Am I Evil?" -- Foo Fighters - "Stacked Actors" -- Judas Priest - "Hell Bent For Leather" -- Kyuss - "Demon Cleaner" -- Lynyrd Skynyrd - "Tuesdays Gone" -- Machine Head - "Beautiful Mourning" -- Mastodon - "Blood And Thunder" -- Mercyful Fate - "Evil" -- Michael Schenker Group - "Armed and Ready" -- Motorhead - "Ace of Spades" -- Queen - "Stone Cold Crazy" -- Samhain - "Mother of Mercy" -- Slayer - "War Ensemble" -- Social Distortion - "Mommy's Little Monster (Live)" -- Suicidal Tendencies - "War Inside My Head" -- System of a Down - "Toxicity" -- The Sword - "Black River" -- Thin Lizzy - "The Boys Are Back in Town"
Gamers who have downloaded the Death Magnetic album on Xbox 360(R) or PLAYSTATION(R)3 will have access to the album while the Wii(TM) and PlayStation(R)2 versions will have "Broken, Beat & Scarred," "Cyanide" and "My Apocalypse" included on disc.
"Ride the Lightning" with musical icons Metallica and 21 other rockin' acts in an all new Guitar Hero(R) experience - Guitar Hero Metallica. Enter the world of Lars Ulrich, James Hetfield, Kirk Hammett and Robert Trujillo and experience the intensity and skill of one of the greatest bands of all time. Shred on the guitar controller, rip on the drum kit controller and wail on the mic to a set list featuring over 45 explosive hits from Metallica's illustrious career and a wide variety of other legendary artists personally selected by the band, such as Alice In Chains, Foo Fighters and Queen. Fans will be able to rock as Metallica while performing in venues reminiscent of the band's epic album covers, themes from their music and real world locales.
Spændende læsning i hvert fald hvis det holder stik!!!
Så kom jeg jo til at købe en Xbox 360 og er startet ud med et par spil, bl.a Dead Rising, men der er jo ret meget at vælge imellem, så jeg tænkte at folk måske kunne komme med et par anbefalinger.
Det jeg leder efter er sportsspil, gerne NHL og FIFA, men helst uden alt for meget manager-snask, da jeg bare gerne vil kunne smide mig på sofaen og tage en kamp, men jeg kan ikke helt gennemskue hvad man bør smide penge efter, da EA jo konstant udgiver en ny udgave af disse spil.
Så skal der også købes noget slå-på-tæven-spil. Jeg tænker DOA eller muligvis Mortal Kombat vs. DC Universe, da jeg kender til begge serier fra tidligere konsoller og jeg har Tekken til min PS3.
Nogle spil i retning af GTA og Fallout 3 burde jeg jo også have. Jeg har Fallout 3 og Bioshock til PC, men overvejer at nappe Fallout 3 til Xbox 360 i stedet, da jeg har en fornemmelse af at styringen måske er lidt nemmere på en konsol.
RTS og FPS er ikke noget jeg er interesseret i på konsoller, da jeg klart foretrækker mus og tastatur til disse, men ellers er jeg forholdsvis åben for andre forslag.
Når det er sagt, må jeg erkende at jeg er lidt overrasket over hvor dårligt designet Xboxen (stadig) er. Udseendet kan man selvfølgelig diskutere til hudløshed, men PSU'en er stor, klodset og ligner noget fra pre-C64-tiden, kabelføringen med component og optisk kabel er virkelig upraktisk - seriøst, hvem er det geni, der har fundet på at man placerer den optiske udgang på stikket til componentkablet, i stedet for at bygge den ind i maskinen? Maskinen kræver jo 15-20 cm. luft bagud, for at man ikke ødelægger stikkene og støjniveauet er stadig ikke acceptabelt, selvom man installerer spillene på harddisken. Maskinen støjer stadig mere end min PS3.
En sidste ting: Hvad kan anbefales mht. batterier? Jeg tænker på at købe sådan en fætter til min controller: http://www.coolshop.dk/catalog/product/50170-xbox-... .. og så købe en ekstra controller med kabel, så jeg ikke er afhængig af at skulle have en opladet controller hele tiden.
#2571 elwood 16 år siden
H.A.W.X
Prototype Chopper
I'm Chaos, and he's Mayhem
Og lidt mere Madworld til Wii
The Color is red
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2572 elwood 16 år siden
det ku godt gå hen og blive ret muntert, men når man sår no assist fra ses det i 3. person vinkel og så er det dælme svært for mig og hitte hel rede ud af hvo'en man styre der og oritenere sig, men fedt ser det ud når man lige undviger et missil 8-)
Og E.R.S er meget munter det gr det muligt og ende lige bag ved fjenden, eller angribe land mål fra den rette vinkel.
Men jeg skal nok lige ha rodet lidt mere med demo'en, og prøve PS3 udgaven imorgen også.
#2573 elwood 16 år siden
GOW 3!
Highrez scan er sikkert på vej også.
#2574 McPeter 16 år siden
http://www.joystiq.com/2009/02/11/guitar-hero-grea...
Derudover læste jeg i GH-gruppen på facebook følgende (dog er kilden activision.com og kan ikke finde det derinde, så med forbehold for bare at være facebookfantasi):
Metallica's influential music takes center stage this spring when Activision Publishing Inc.'s Guitar Hero(R) Metallica(R) takes music fans through the band's fabled library of songs, plus the music and musicians who influence them. When the house lights go down this spring, virtual rock stars across the globe will shred, drum and wail to an explosive set list featuring over 45 tracks from Metallica's illustrious career and a wide variety of other legendary artists personally selected by the band, such as Queen, Foo Fighters, Bob Seger, Lynyrd Skynyrd, Slayer and Judas Priest. Featuring tracks from every Metallica studio album, the complete Guitar Hero Metallica on-disc set list will include their following hits:
-- "All Nightmare Long"
-- "Battery"
-- "Creeping Death"
-- "Disposable Heroes"
-- "Dyers Eve"
-- "Enter Sandman"
-- "Fade To Black"
-- "Fight Fire With Fire"
-- "For Whom The Bell Tolls"
-- "Frantic"
-- "Fuel"
-- "Hit The Lights"
-- "King Nothing"
-- "Master of Puppets"
-- "Mercyful Fate"
-- "No Leaf Clover"
-- "Nothing Else Matters"
-- "One"
-- "Orion"
-- "Sad But True"
-- "Seek And Destroy"
-- "The Memory Remains"
-- "The Shortest Straw"
-- "The Thing That Should Not Be"
-- "The Unforgiven"
-- "Welcome Home (Sanitarium)"
-- "Wherever I May Roam"
-- "Whiplash"
Complementing Metallica's intensity are the following 21 rockin' tracks personally chosen by the band:
-- Alice In Chains - "No Excuses"
-- Bob Seger - "Turn The Page (Live)"
-- Corrosion of Conformity - "Albatross"
-- Diamond Head - "Am I Evil?"
-- Foo Fighters - "Stacked Actors"
-- Judas Priest - "Hell Bent For Leather"
-- Kyuss - "Demon Cleaner"
-- Lynyrd Skynyrd - "Tuesdays Gone"
-- Machine Head - "Beautiful Mourning"
-- Mastodon - "Blood And Thunder"
-- Mercyful Fate - "Evil"
-- Michael Schenker Group - "Armed and Ready"
-- Motorhead - "Ace of Spades"
-- Queen - "Stone Cold Crazy"
-- Samhain - "Mother of Mercy"
-- Slayer - "War Ensemble"
-- Social Distortion - "Mommy's Little Monster (Live)"
-- Suicidal Tendencies - "War Inside My Head"
-- System of a Down - "Toxicity"
-- The Sword - "Black River"
-- Thin Lizzy - "The Boys Are Back in Town"
Gamers who have downloaded the Death Magnetic album on Xbox 360(R) or PLAYSTATION(R)3 will have access to the album while the Wii(TM) and PlayStation(R)2 versions will have "Broken, Beat & Scarred," "Cyanide" and "My Apocalypse" included on disc.
"Ride the Lightning" with musical icons Metallica and 21 other rockin' acts in an all new Guitar Hero(R) experience - Guitar Hero Metallica. Enter the world of Lars Ulrich, James Hetfield, Kirk Hammett and Robert Trujillo and experience the intensity and skill of one of the greatest bands of all time. Shred on the guitar controller, rip on the drum kit controller and wail on the mic to a set list featuring over 45 explosive hits from Metallica's illustrious career and a wide variety of other legendary artists personally selected by the band, such as Alice In Chains, Foo Fighters and Queen. Fans will be able to rock as Metallica while performing in venues reminiscent of the band's epic album covers, themes from their music and real world locales.
Spændende læsning i hvert fald hvis det holder stik!!!
#2575 elwood 16 år siden
Dammm jeg glæder mig til det spil.
#2576 filmz-Kadann 16 år siden
Det jeg leder efter er sportsspil, gerne NHL og FIFA, men helst uden alt for meget manager-snask, da jeg bare gerne vil kunne smide mig på sofaen og tage en kamp, men jeg kan ikke helt gennemskue hvad man bør smide penge efter, da EA jo konstant udgiver en ny udgave af disse spil.
Så skal der også købes noget slå-på-tæven-spil. Jeg tænker DOA eller muligvis Mortal Kombat vs. DC Universe, da jeg kender til begge serier fra tidligere konsoller og jeg har Tekken til min PS3.
Nogle spil i retning af GTA og Fallout 3 burde jeg jo også have. Jeg har Fallout 3 og Bioshock til PC, men overvejer at nappe Fallout 3 til Xbox 360 i stedet, da jeg har en fornemmelse af at styringen måske er lidt nemmere på en konsol.
RTS og FPS er ikke noget jeg er interesseret i på konsoller, da jeg klart foretrækker mus og tastatur til disse, men ellers er jeg forholdsvis åben for andre forslag.
Når det er sagt, må jeg erkende at jeg er lidt overrasket over hvor dårligt designet Xboxen (stadig) er. Udseendet kan man selvfølgelig diskutere til hudløshed, men PSU'en er stor, klodset og ligner noget fra pre-C64-tiden, kabelføringen med component og optisk kabel er virkelig upraktisk - seriøst, hvem er det geni, der har fundet på at man placerer den optiske udgang på stikket til componentkablet, i stedet for at bygge den ind i maskinen? Maskinen kræver jo 15-20 cm. luft bagud, for at man ikke ødelægger stikkene og støjniveauet er stadig ikke acceptabelt, selvom man installerer spillene på harddisken. Maskinen støjer stadig mere end min PS3.
En sidste ting: Hvad kan anbefales mht. batterier? Jeg tænker på at købe sådan en fætter til min controller: http://www.coolshop.dk/catalog/product/50170-xbox-... .. og så købe en ekstra controller med kabel, så jeg ikke er afhængig af at skulle have en opladet controller hele tiden.
#2577 elwood 16 år siden
#2578 elwood 16 år siden
#2579 Guts 16 år siden
Uuuuh ja...det havde jeg helt glemt at det var i dag! Nice!
Hvornår kommer det op? Ved 17 tiden?
#2580 elwood 16 år siden